Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، علی لاریجانی عصر سه‌شنبه در شورای برنامه ریزی استان خوزستان اظهار کرد: سیل را نباید بلا بدانیم و اصل سیل که در ذهن با خسارت متبادر می‌شود درست نیست و می‌تواند منافع بسیاری داشت که از آن جمله می‌توان به افزایش تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد.

وی افزود: معمولاً در حوادث وسط میدان هستیم ولی بعد حوصله مدون کردن مدیریت‌ها و بررسی نقاط ضعف و قوت را نداریم؛ باید با فرض اینکه وارد دوره ترسالی شدیم باید بدانیم نقاط ضعف و قوت‌ها در برخورد و مقابله با سیل خوزستان چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینهٔ لایروبی انهار و احداث کانال‌های سیلاب بر ضعف داریم، ادامه داد: باید به جبران کمبودها در این زمینه کمک شود و منابع لازم را به آن اختصاص داد؛ حتی می‌توان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه نیز بهره‌مند شد.

لاریجانی عنوان کرد: فاضلاب اهواز مسئله بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری نیز در این زمینه تأکیدات بسیاری داشتند؛ امیدوارم در بودجه سال آینده این مسئله را پایدار کنیم و این مشکل ظرف چند سال حل شود.

وی بیان کرد: برحسب اینکه شرایط خاصی داریم باید اختیارات استاندار را متناسب با هر شرایط افزایش داد؛ البته باید پیشنهادات هدفمند به منظور انجام سریع‌تر و درست‌تر را با در نظر گرفتن اینکه اخلالی به چارچوب‌های ملی وارد نمی‌کند، به ما ارائه دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت نفت باید به استان خوزستان توجه خاصی داشته باشد، گفت: اعداد و ارقام فعلی که وزارت نفت پرداخت می‌کند با توجه به میزان فعلی فروش نفت کشور عاقلانه است؛ باید با همکاری بین بخشی این مشکل عدم پرداختی نفت از عوارض آلایندگی را حل کرد.

لاریجانی تصریح کرد: باید به خوزستان به عنوان یک جایگاه مهم در کشور نگاه هدفمندی داشت؛ اگر اختیارات خاصی به خوزستان تفویض شود نیز امتیازی است که عادلانه می‌توان در حق آنها قائل شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در حرکت داخلی خوزستان باید امید داشته باشیم تا بتوانیم یک حرکت پویا در توسعه استان را شاهد باشیم.

وی روحیه مثبت و ارائه ایده‌های جدید را راهکاری مناسب برای تند شدن چرخ توسعه استان‌ها دانست و بیان کرد: توجه به خوزستان در سطح ملی وجود دارد ولی کمی منابع وجود دارد و در صورت ارائه پیشنهادات مستند می‌توانیم افزایش درآمد و منابع را رقم بزنیم.

لاریجانی در پایان گفت: امیدوارم انتخابات خوبی پیش رو داشته باشیم و همه یکپارچه در انتخابات باشند؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز پشتوانه جدی برای حضور در انتخابات است.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس مجلس شورای اسلامی وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آن‌ها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد