Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا سرحدی نیا سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مدرسه خیری در سراوان با ۶ کلاس درس در زیربنای ۳۴۰ متر مربع و با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

او  افزود: امسال ۱۷ مدرسه با ۳۸ کلاس درس در سراوان در حال بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه خیری چهار کلاسه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان نیز امروز در روستاه هاشم آباد راسک افتتاح شد.

وی بیان کرد: امسال همزمان با دهه فجر ۱۰۱ مدرسه با ۲۹۶ کلاس درس در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

سرحدی نیا ادامه داد: برای ساخت این مدارس بیش‌از ۵۸۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: ۶۸ مدرسه با ۲۰۶ کلاس درس با همراهی و مشارکت خیران در سیستان و بلوچستان آماده بهره‌برداری شده که ۷۰ درصد مدارس تحویلی را شامل می‌شود.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۳۹ مدرسه با ۱۱۴ کلاس درس نیز تا پایان امسال در این استان افتتاح می‌شود.

او اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

سرحدی نیا افزود: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی نوسازی و تجهیز مدارس توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل نوسازی سیستان و بلوچستان کلاس درس مدرسه خیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت