Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی لاریجانی امروز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان، اظهار کرد: نباید سیل را بلا دانست، ما گاهی تمهیداتی را نمی اندیشیم و خسارت می‌بینیم.

وی افزود: باید جریان مدیریت سیل خوزستان مدون و مستندسازی شود تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص گردد.

لاریجانی تصریح کرد: به گفته وزیر نیرو، میتوان از ۳ ماه قبل، وقوع سیل را پیش بینی کرد، پس برای کانال های سیل بر و لایروبی انهار از ظرفیت سپاه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مسئله فاضلاب اهواز، عنوان کرد: شرایط فاضلاب اهواز بسیار مهم است و باید به آن رسیدگی شود، امیدواریم‌ در بودجه سال آینده بتوانیم برای این مسئله ردیف بودجه ثابتی را در نظر بگیریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشنهاد خود را در خصوص تغییر اختیارات استانداران بصورت مدون ارائه کنید و حیطه اختیارات مدنظر خود را به ما اطلاع دهید. البته تا آنجا که اخلالی در ساختار ملی ایجاد نکند.

وی با تاکید به اینکه خوزستان جایگاه مهمی در کشور دارد، گفت: اشکالی ندارد اگر اختیارات خاصی برای خوزستان قائل شویم تا برخی عقب ماندگی های خود را جبران کند. در سطح ملی همه توجه ها به توسعه خوزستان است و اگر برخی کارها را نمی توانیم انجام دهیم بیانگر کمبود در منابع مالی است. اگر کسی بتواند منابعی برای جبران کمبودهای مالی خلق کند، ما از این انگیزه ها استقبال می کنیم.

لاریجانی با بیان اینکه باید مثبت اندیش بود، یاد آور شد: در حال حاضر به حد کافی از طرف دیگران یأس وارد جامعه می‌شود، ما باید با مثبت اندیشی و نگاه امیدوارانه کمک کنیم حرکت پویای داخلی به وجود آید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهر هندیجان در وضعیت قرمز و اهواز در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۰:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر هندیجان ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم و شهر اهواز از جمله استانداری ۱۳۴، حفاری ۹۸، نیوساید ۱۱۳، پادادشهر ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمام مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس شیفت صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شد.

کد خبر 750690

دیگر خبرها

  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی