Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا با بیان اینکه اگر پیشنهادی برای ورود به آزادراه تهران-شمال داشته باشیم، امکان بررسی وجود دارد، گفت: دو قطعه از آزادراه چهار قطعه‌ای کنارگذر جنوبی تهران تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ‌سعید محمد ‌درباره آخرین جزئیات تکمیل کنارگذر جنوبی تهران اظهار داشت: این پروژه پیشرفت مناسبی دارد، دو قطعه از این آزادراه چهار قطعه‌ای از تقاطع اتوبان قم تا سه راه چرم‌شهر تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین طی هماهنگی با‌ وزارت راه و شهرسازی دو قطعه دیگر نیز از آبیک تا اتوبان قم، در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد.

* اگر پیشنهاد ورود به آزادراه تهران-شمال باشد، امکان بررسی وجود دارد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا درباره احتمال همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا برای ساخت منطقه 3 آزادراه تهران-شمال به عنوان سخت‌ترین منطقه این آزادراه از نظر صعب‌العبور و کوهستانی‌ بودن، اظهار داشت: ‌‌پیش از این قرارگاه خاتم در دوره‌ای وارد آزادراه تهران - شمال شد، از قرارگاه خواستند، ورود کند و متولی شود، موافقت‌نامه‌هایی امضاء شد، حتی تجهیز کارگاه را هم قرارگاه انجام داد، اما با جابه‌جایی دولت‌، تصمیمات عوض شد.

محمد ادامه داد: قرارگاه خاتم بنا به دلایلی از آزادراه تهران-شمال خارج شد، خساراتی هم بابت تجهیز کارگاه در آزادراه متحمل شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا بیان کرد: امروز هم به هر حال بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی در این پروژه فعال هستند و بنیاد متولی است‌، ما برنامه‌ای برای ورود به آزادراه تهران-شمال شامل اجرا و سرمایه‌گذاری تا الان نداشته‌ایم، درخواستی هم تا به امروز نداشته‌ایم، اما اگر پیشنهادی وجود داشته باشد، امکان بررسی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا سعید محمد اتوبان قم وزارت راه و شهرسازی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا ورود به آزادراه تهران شمال امکان بررسی وجود کنارگذر جنوبی تهران تا پایان دو قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری

شهردار منطقه ۱۵ از تملک و آزادسازی آخرین معارضین مسکونی در مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

محمد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با تاکید بر اهمیت ترافیکی این آزادراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، به روند تسریع در انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانم و نیز حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خوشبختانه این روند تسریع یافت.

به گفته وی، به همین سبب از ابتدای سال 1402 تعداد 26 معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه 6 منطقه 15تملک و آزادسازی شد. 

شیری در ادامه به تملک و آزادسازی آخرین املاک معارض این پروژه اشاره کرد و گفت: یک ملک با عرصه 132 مترمربع با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 600 میلیون تومان تملک و آزادسازی شد، همچنین برای آخرین معارض مسکونی این پروژه مجوز اعمال ماده 9 از شورای شهر اخذ و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه 15 بسته خواهد شد.

اختلاف "هزار متری" شهرداری تهران با سازمان حفاظت محیط زیست در آزادراه شهید شوشتری

شهردار منطقه با تأکید بر اهمیت کلان‌پروژه‌های عمرانی در شهرتهران خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت بهره‌برداری هرچه سریعتر، آزادراه شهید شوشتری رفع معارضین این پروژه با همت مضاعف و پیگیری ویژه مدیریت شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شیری همچنین به تاثیرگذاری این پروژه در منطقه اشاره کرد و گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا(ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره‌برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه‌راه افسریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران