Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان جمشیدی در چهارمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر در نشست خبری دوزیست در خصوص نقش‌اش در فیلم گفت: خوشحالم که در این نقش بازی کردم. پیشنهاداتی که در سال به من ‌می‌شود اکثرا ژانر کمدی است و حضور در این نقش و فیلم برای من تجربه متفاوتی بود.

وی با اشاره به تاثیر تئاتر روی بازیگری‌اش، افزود: بازی در تئاتر بسیار سخت است، من تجربه حضور در سی تئاتر را داشته‌ام کرد و این تجربه از من آدم و بازیگر دیگری ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی درباره همبازی بودنش با جواد عزتی گفت: جواد در پشت صحنه بسیار خوب و همراه است و من در دو فیلم جهان با من برقص و دوزیست تجربه بسیار خوبی با او داشتم.

برزو نیک‌نژاد کارگردان دوزیست نیز با بیان اینکه از نتیجه کار راضی هستم، اظهار کرد: سعی کردم در این فیلم خیلی از واقعیت‌ها را نگویم. همه ما حرف‌های نزده زیادی داریم و جبر زندگی آدم‌ها را مجبور می‌کند دوزیست‌وار زندگی کنند.

وی درباره انتخاب بازیگران نیز گفت: قرار بود ساخت این فیلم آذر پارسال آغاز شود و همه بازیگرها انتخاب اول ما بودند.

نیک‌نژاد در ادامه در ارتباط با انتخاب بازی الهام اخوان در این فیلم، گفت: من برای این نقش قطعا بازیگر چهره جدید می‌خواستم. نمایشی از او دیدم و پس از گفت‌وگو با آقای خانی او برای ایفای این نقش انتخاب شد. او در رشته بازیگری تحصیل کرده‌است. برای درست از آب درآمدن این نقش دو سال با او کار کردم. به‌نظر من نتیجه بازی او خوب بود و توانست بین بازیگران چهره خوب بازی کند و بازی یکدستی با آن‌ها داشته باشد.

وی همچنین در ارتباط با شخصیت‌های فیلم و طبقه اجتماعی آن‌ها، گفت: شخصیت‌های فیلم طبقه اجتماعی متوسط رو به پایین بودند.

این کارگردان سینما افزود: به دنبال بیان خرده روایت‌ها در این فیلم نبودم و تلاشم بر این بود که آدم‌ها و شخصیت‌های فیلم را از روایت و منظر آدم‌های دیگر بشناسیم.

نیک نژاد تصریح کرد: تلاش کردم قصه مردانه تعریف کنم و معتقدم خانم‌ها در ایران در بعضی از قسمت‌های زندگی تحت جبر قرار می‌گیرند.

وی درباره پایان بندی فیلم نیز گفت: اتفاقات مختلفی در کشور رخ می‌دهد که تاثیرش را روی آدم‌ها می‌گذارد، در سکانس اول فیلم گفته می‌شود زندگی شعبده بازی است و در پایان نشان می‌دهد که خیلی از اتفاقات زندگی ممکن است رخ ندهد.

نیک نژاد در مورد تحول شخصیت‌های فیلم، توضیح داد: برخی از این تحولات گاها به اجبار نقش است و سیر بالا و پایین برای این تحولات در فیلم تعریف شده است.

الهام اخوان در ارتباط با نقش‌اش در دوزیست گفت: صرف‌نظر از اینکه توانستم این تجربه خوب را جلوی دوربین داشته‌باشم، بازی در کنار بازیگران خوب و حرفه‌ای فیلم، برایم تجربه بی‌نظیری بود.

وی ادامه داد: کارکتر مریم با خودم تفاوت‌هایی داشت که با کمک هم تیمی‌های خوبم توانستم آن را پرداخت کنم.

در ادامه نشست، مهدی سعدی در ارتباط با تدوین فیلم گفت: امیدوارم این فیلم را دوست داشته باشید. من از تدوین این فیلم لذت بردم و تلاش کردم زحمات عوامل فیلم به خوبی نشان داده شود.

تدوینگر فیلم در خصوص تدوین فیلم اظهار کرد: اگر صدای فیلم را ببندیم تصویر گویای همه چیز است و رد شدن از برخی صحنه‌ها ما را به بخش‌های مهم فیلم نزدیکتر می‌کند.

سعید خانی نیز در ارتباط با ساخت و پخش فیلم گفت: در ابتدا به دنبال پخش فیلم در پاییز بودیم؛ اما نهایتا تصمیم به اکران فیلم در جشنواره گرفتیم.

وی افزود: بعد از فیلم «ارادتمند ...» دیگر نمی‌خواستم فیلم اجتماعی بسازم؛ اما احساس کردم با کمک برزو می‌توانم فیلم اجتماعی خوبی با هم بسازیم. در کنار تیم حرفه‌ای تلاش کردیم فیلم خوبی بسازیم تا اگر فیلم فروخت دستمزد برزو را بدهیم.

هادی حجازی‌فر دیگر بازیگر این فیلم درباره نقش خود در فیلم دوزیست، گفت: از شانس خوب من است که نقش‌های مختلفی به من پیشنهاد می‌شود. تجربه‌های دوست داشتنی را در کنار این تیم خوب داشتم. در بازیگری جرات ریسک زیادی دارم و همچنان در این حیطه تجربه می‌کنم.

حمیدرضا مدقق، منتقد حاضر در نشست نیز گفت: برای دومین بار فیلم را دیدم و به این نتیجه رسیدم که دوزیست فیلمی با پایان غافلگیر کننده‌است و مخاطب را شگفت زده می‌کند. این فیلم تماشاگرش را فریب نمی‌دهد بلکه به مخاطب نشانی می‌دهد و این نشانه‌ها در دیالوگ‌ها نیز بیان می‌شود.

وی افزود: شخصیت حمید در ظاهر فیلم نیز دروغ می‌گوید و نشانه‌های مختلفی با خود همراه دارد. در این فیلم جزئیات زیاد است. می‌توان گفت که دوزیست، فیلم مراقبت است و در همه بخش‌ها این مراقبت نشان داده شده‌است.

او با اشاره به اینکه آشنایی‌زدایی از بازیگرها از دیگر ویژگی‌های مثبت فیلم دوزیست است، گفت: به نظرم برزو می‌توانست فیلم «لانه زنبور ۲» را نیز بسازد.

نشست خبری فیلم دوزیست به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد با حضور کارگردان، سعید خانی (تهیه‌کننده)، علی برازنده (مدیرفیلمبرداری)، جوادعزتی، هادی حجازی‌فر ، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی و الهام اخوان (بازیگران) امیرحسین قدسی (طراح صحنه )، مهدی سعدی (تدوین)، ملودی اسماعیلی (طراح لباس)  و حمیدرضا مدقق (منتقد) با اجرای محمدرضا مقدسیان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

برچسب‌ها پژمان جمشیدی فیلم دوزیست جواد عزتی جشنواره فیلم فجر هادی حجازی فر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژمان جمشیدی فیلم دوزیست جواد عزتی جشنواره فیلم فجر هادی حجازی فر پژمان جمشیدی فیلم دوزیست جواد عزتی جشنواره فیلم فجر هادی حجازی فر شخصیت های فیلم هادی حجازی فر پژمان جمشیدی فیلم دوزیست نیک نژاد فیلم گفت نیز گفت آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به شرح زیر است: تک تیراندازان در دانشگاه ایندیانا برای مقابله با اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه. اگر این اقدام زشت در کشور دیگری اتفاق می افتاد رسانه ها و سیاستمداران امریکا و اروپا چه می کردند!!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی