Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهسا شریفی نودهی مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در آیین جشن روپوش سفید این واحد دانشگاهی که به منظور توجیه و آشنایی دانشجویان ورودی جدید با فضای کار بیمارستانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، ورود دانشجویان رشته‌های پرستاری و مامایی را به عرصه‌ی بالین تبریک گفته و اظهار کرد: پرستاری بالاترین مرتبه مراقبت از یک فرد بیمار است و بخش مهمی از کادر پزشکی را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه رشته پرستاری واحد سمنان تأکید کرد: با توجه به اهمیت این رشته و ارتباط مستقیم با جان بیمار دانشجویان و کارآموزان پرستاری باید جایگاه خود را جدی بگیرند.
عضو هیات علمی واحد سمنان خاطر نشان کرد: دانشجویان باید ایثار، فداکاری، همدلی با بیمار و اخلاق حرفه‌ای را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند، تا بتوانند مفید واقع شوند و نیازهای یک بیمار را رفع کنند.

شریفی با ابراز رضایت از برگزاری نخستین جشن روپوش سفید در واحد سمنان تصریح کرد: این جشن به دانشجویان و کارآموزان یادآوری می‌کند که پرستار و ماما در هنگام قرارگرفته در بالین بیمار تعهداتی دارد که باید به آن‌ها پایبند باشد.

سخنرانی خانم‌ها مریم حیدری مدیر گروه رشته مامایی و فاطمه احدی پیشکسوت رشته پرستاری، بیان تجربه توسط دانشجویان فارغ‌التحصیل، پخش کلیپ و ثبت خاطره همراه با عکس یادگاری از دیگر بخش‌های این مراسم بود که به همت انجمن علمی پرستاری و همکاری روابط عمومی در فضایی صمیمی همراه با شور و نشاط در سالن آمفی‌تاتر فرزانگان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

46

کد خبر 1349235

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان جشن روپوش سفید مدیر گروه رشته رشته پرستاری واحد سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد