Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مسعود فراستی منتقد سینما درباره شخصیت مأمور امنیتی فیلم «روز صفر» آن را یک مأمور واقعی امنیتی و ضدجاسوسی توصیف کرد.

فراستی در پاسخ به سؤالی درباره ویژگی‌های یک مأمور امنیتی ایرانی در سینما که در نسبت با ارزش‌های نظام و انقلاب است، گفت که فیلم نیازی به پررنگ کردن این مؤلفه‌ها ندارد زیرا مأمورین امنیتی در عالم واقع نیز شخصیت‌هایی سفت و سخت و بی‌باکند و باورش انسان نمی شود که این ها بچه‌های امنیتی سپاه یا وزارت اطلاعات باشند؛ خوش‌تیپ و قلدر!

فیلم بسیار خوب ساخته شده است هیج چیزی را به رخ نمی‌کشد و بدون اینکه شعار حکومتی را لوث کند شعار ملی و دفاع از مردم می‌دهد و معلوم است که طرفدار چه چیزی است و آن را مخدوش نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم فیلم بسیار سنگین و پرمخاطبی است و به نظرم اولین فیلم ملی، امنیتی، اکشن و ضدجاسوسی در تمام تاریخ سینمای ایران است.

وی در ادامه گفت: ریگی باید این شعارها را بدهد زیرا به آن برای ساخت کاراکترش نیاز دارد اما مأمور ما نیازی ندارد چون همه با او هستند.نکته دیگر اینکه چنین بدمنی را خلق می‌کند و بعد او را بدون اینکه شعار بدهد می‌زند و باطن پست و کثیف آن را نشان می‌دهد و این سو برعکس زمانی که پسربچه‌ای را که آدم آن طرف است را نشان می‌دهد که نجات می‌دهد عالی است و شعاری نمی‌شود. کاملاً برعکس وجهه ضدانسانی ریگی و اردوگاهش این سو کاملاً انسانی است و ریتم خوبش را از دست نمی‌دهد و در کل ظرافت بسیار خوبی در ترسیم این مسأله وجود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فراستی سینمای ایران منتقد فیلم روز صفر مامور امنیتی محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش قند خون با گلکسی واچ 7

ایتنا - طبق گزارش های جدید گلکسی واچ ۷ احتمالا با قابلیت رصد قند خون به بازار عرضه شود.
اخبار و گزارش‌های تازه‌ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری‌های پیشین شامل دو دستگاه بوده‌اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می‌رود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش‌ها مذاکراتی درباره ویژگی‌های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • تصویر جالب از خیابان فلسطین ۷۷ سال قبل
  • خبر جدید و لو رفته درباره طارمی