Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم اندیشی فجر تا نوروز در شهرستان اسلامشهر برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه هماهنگی ستاد جشنواره طرح ملی نوروز تا فجر در محل فرمانداری اسلامشهر با حضور مهندس زینت بخش معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری اسلامشهر و مهندس سرمدی معاونت عمرانی فرمانداری و آقای آرمیان رییس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر بهمراه معاونین ورزشی و نمایندگان ادارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمیان گفت : طرح ورزشی «فجر تا نوروز» در شهرستان اسلامشهر اجرا می‌شود.

 طرح ملی فجر تا نوروز برای ارتقاء سلامت مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی برگزار  می‌‌شود که پیش بینی می‌شود بیش از نیمی از جمعیت شهرستان‌ در آن مشارکت کنند.

آقای آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با اشاره به این که این طرح در 2 بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه ریزی شده است افزود: برگزاری مسابقات ورزشی نظیر پیاده روی، دو چرخه‌سواری، کوه‌روی،دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و ایستگاه‌های ورزشی در جشنواره‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای این طرح است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با همکاری و مشارکت ادارات و ارگانها طبق جدول زمانبندی تعیین شده از ۱۲ بهمن ماه سال‌جاری تا ۲۰ فروردین ۹۹ برگزار می‌شود.

 

 برنامه ها و اقدامات "حوزه ورزش و جوانان" برای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری جامعه ورزش در مراسمات به مقام بالای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای دین می نمایند.

او در خصوص برنامه های جامعه ورزش و جوانان برای دهه فجر امسال گفت: برنامه ریزی های گسترده ای در سطح شهرستان انجام شده و 22 بهمن امسال هم تقریبا با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی همراه است که بزرگداشت نام این سردار باید حتما در برنامه ها مورد نظر باشد.

در ادامه مهندس زینت بخش معاون سیاسی انتظامی فرمانداری اسلامشهر گفت :جامعه ورزش و ورزشکاران ما باید نسبت به مسائل و دغدغه های مردم حساس باشند و از بار آنها کم کنند.

وی افزود: در دهه فجر امسال برنامه های ملی و بین المللی خوبی را به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفتیم و از کلیه ادارات و ارگانهای شهرستان برای اجرای این برنامه ها از حمایت ما برخوردار خواهند بود.

 امسال طرح فجر تا نوروز را از اول بهمن تا پایان فرودین سال آینده با هدف حضور گسترده مردم در فعالیت های ورزشی در سراسر کشور با مدیریت اداره ورزش و جوانان با مشارکت سایر ادارات برگزار می کنیم که بسیار می تواند به سلامت و نشاط عمومی جامعه کمک کند.

در ادامه مهندس سرمدی معاونت فنی عمرانی فرمانداری اسلامشهر در خصوص اجرای طرح ملی فجر تا نوروز توسط هیات های ورزشی در جهت برگزاری مسابقات تا نوروز و مشارکت در طرح کاشت هر ورزشکار یک درخت به مناسبت هفته درختکاری با شعار ورزش ، سلامتی و محیط زیست و نحوه مشارکت ادارات و ارگانها توضیحاتی ارائه داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر نوروز فجر اداره ورزش و جوانان اسلامشهر شهرستان اسلامشهر فرمانداری اسلامشهر فجر تا نوروز جامعه ورزش برنامه ها دهه فجر طرح ملی جلسه هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی