Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملکی از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در میدان ابوذر خبر داد. تاریخ انتشار: 08:44 - 16 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۵۰۴

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجمعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت ٩ دقیقه بامداد روز جاری، وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن ٣ ایستگاه به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه واقع در میدان ابوذر، خیابان فریدون احمدی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و ساکن آغاز شد

وی با تاکید بر اینکه اولین نیرو‌ها در مدت زمان چهار دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: سه دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه بی ام و ۵١٨ در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه، دچار حریق شده بودند، علاوه بر این در یک پارکینگ لوازم اسقاطی منزل هم چیده شده بود و دو قلاده سگ هم در این پارکینگ حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند هر سه دستگاه خودرو و تمامی وسایل موجود در پارکینگ شعله ور بود و دود بسیار غلیظی تمام ساختمان را فراگرفته بود. خوشبختانه مشخص شد در لحظات شروع آتش سوزی آن دو قلاده سگ هم توانسته بودند خود را از محل آتش سوزی نجات دهند و حدود چهار نفر از آقایان ساکنان این ساختمان نیز از محل خارج شده بودند.

وی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که همچنان چند نفر در طبقات محبوس و گرفتار هستند، گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با به همراه داشتن دستگاه‌های تنفسی ٩ نفر را که سه کودک نیز در میان آن‌ها حضور داشتند از داخل ساختمان به بیرون منتقل کردند. برخی از این افراد دچار دود گرفتگی و یک آقا نیز دچار سوختگی شده بود که هه این افراد به نیرو‌های اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ملکی افزود: حریق کنترل اطفا شد و عملیات ساعت ٢ و ٢٣ دقیقه به پایان رسید.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد که باید فضای پارکینگ را مستقل از انباری دانسته و از نگهداری اجناس اضافی خود در پارکینگ خودداری کنند چرا که ممکن است موجب وقوع حادثه‌های ناگوار شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملکی آتش سوزی ملکی آتش نشانی ساختمان مسکونی میدان ابوذر دستگاه خودرو یک ساختمان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها

بازدید 6 در روزهای اخیر برخی کاربران که خودروهایشان به دلیل کشف حجاب سرنشین‌ها توقیف شده، در فضای مجازی از اصرار بر انتقال خودروهایشان به پارکینگ به خودروبر یا کشنده گفتند و برخی نیز گفتند وقتی خودشان بدون یدکش خودرو را به پارکینگ برده‌اند، پارکینگ گفته که ظرفیت ندارد و خودرو را نپذیرفته است؛ اتفاقی که حالا سردار رادان به آن واکنش نشان داده و به رؤسای پلیس هشدار داده است: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیر قانونی ایجاد نشود.» هشدار فرمانده انتظامی کشور را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه