Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسن پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : موافقت های اصولی برای اجرای پروژه‌های گردشگری همچون واحدهای بوم‌گردی، هتل، هتل آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری، سفره خانه‌های سنتی، مهمان‌پذیرها و مراکز تفریحی و گردشگری صادر شده هستند.
وی، همچنین از تصویب اعطای تسهیلات بهین‌یاب از محل منابع کارگروه تسهیل و رفع موانع‌ تولید به سه پروژه گردشگری در این استان خبر داد و گفت: شش طرح درجلسه کارگروه رونق تولید مورد بررسی دقیق و کارشناسی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و استانداری قرار گرفت که با اعطای تسهیلات بهین‌یاب به سه طرح گردشگری با رقم ۳۰میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سامانه بهین‌یاب به‌منظور تأمین منابع مالی، سرمایه‌گذاری بنگاه‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های دارای اولویت، دریافت شناسه کسب‌ وکار بخش محصولات و خرید مواد اولیه، انرژی، منابع انسانی، تجارت خارجی و فناوری راه‌اندازی شده که امکان ثبت‌نام و دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل را فراهم می‌کند.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: کمبود منابع ارزان قیمت و تسهیلاتی، گران بودن تعرفه ها، کم سو بودن همکاری در روند اجرای پرونده های بوم گردی از سوی برخی نهادهای مرتبط و بوروکراسی اداری از مهمترین موانع سرمایه گذاری در استان است.
حسن پور با بیان اینکه ساز و کار پیچیده اداری و نبود هماهنگی لازم بین دستگاه های مربوطه از استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری می کاهد؛ عنوان کرد : باید برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در استان تلاش شود.
در حال حاضر، ۱۰۵ هتل، ۳۳ هتل آپارتمان، ۸۱ مجتمع گردشگری، ۴۹ مهمانپذیر، یک هزار و ۶۸۸  مسافرکاشانه، ۲۰ مجتمع سرگرمی و تفریحی، ۳۸ اقامتگاه بومگردی، یک اسکله مسافربری و دریایی، ۲۸ اسکله گردشگری دریایی در گیلان فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انرژی سرمایه گذاری کارشناسی گردشگری و صنایع دستی منابع مالی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سرمایه گذاری بهین یاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد