Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@10:24:02 GMT

راه اندازی مجدد کارخانه کاشی جم بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۸۸۸۲

راه اندازی مجدد کارخانه کاشی جم بروجرد

معاون برنامه ریزی فرمانداری بروجرد روز چهار شنبه در حاشیه افتتاح این واحد صنعتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای تحقق شعار رونق تولید واحد صنعتی غیرفعال کاشی جم با ظرفیت تولید پنج هزار متر مربع کاشی در روز راه اندازی شد.

احمد گودرزیان افزود: این واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این واحد صنعتی تا خرداد ماه سال آینده زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را فراهم می نماید.

معاون فرماندار بروجرد اظهار داشت: طرح توسعه این واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع تا سال ۱۴۰۰ با مدرنترین دستگاهها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: تا پایان امسال حدود ۲۰ واحد صنعتی راکد دیگر در این شهرستان نیز احیا می شود.

کارخانه کاشی جم بروجرد طی سال های متوالی از جمله شرکت های برتر کشور در زمینه تولید انواع کاشی کف بود که تولیدات آن به عراق، آذربایجان، ترکمنستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شد.
حدود ۳۵ درصد صنایع استان لرستان در شهرستان بروجرد واقع شده اند که متاسفانه تعدادی از آنها در سال های اخیر به دلایل مختلف از جمله تحریم ها، نبود بازار فروش و نقدینگی و مدیریت های نادرست تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اشتغال ترکمنستان حاشیه خلیج فارس سرمایه گذاری نقدینگی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحد صنعتی راه اندازی کاشی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد