Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@02:58:00 GMT

اجرای طرح «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۹۰۶۳

اجرای طرح «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان

کانون خبرنگاران نبأ ــ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سلسه محافل انس با قرآن کریم تحت عنوان «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در استان گلستان در حال برگزاری است. سیدمصطفی حسینی واعظ، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: به یاری خداوند متعال و به‌مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و جبهه فعالان قرآنی گلستان طرح «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در قالب محافل انس با قرآن کریم و به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سراسر استان گلستان برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به دستور مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه یکی از کارهای لازم در کشور رواج جلسات تلاوت و استماع قرآنی کریم است و با هدف انس با قرآن کریم و ایجاد فضای قرآنی، این طرح نورانی در مناطق شیعه و سنی‌نشین استان گلستان در ایام‌الله خجسته چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران از چهارشنبه، 9 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 21 بهمن‌ماه بیش از 29 ویژه‌برنامه قرآنی را تقدیم عاشقان و شیفتگان کلام وحی خواهد کرد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: از ویژگی‌های این طرح توجه ویژه به بخش خانواده و کودک و نوجوان و اجرای ویژه‌برنامه‌های بانوان و دانش‌آموزی و در نظر گرفتن برنامه‌های قرآنی مناسب ایشان، تکریم خانواده معظم شهدا، قرعه‌کشی و اهدای جوایز نفیس بین حاضران است.
حسینی واعظ یادآور شد: از نکات مثبت و قابل توجه این کاروان می‌توان به استفاده از ظرفیت‌های بومی استان از جمله قاریان، حافظان، مجریان، گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی و مفسرین و اساتید سبک زندگی قرآنی ممتاز استان گلستان اشاره کرد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب گلستان دهه فجر ایکنا کانون نبأ کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب انقلاب اسلامی ایران انس با قرآن کریم تبلیغات اسلامی استان گلستان چهل و یکمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان