Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار همدان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی ملایر، عملیات اجرایی بزرگترین شهرک گلخانه ای غرب کشور در روستای گنبد از توابع بخش مرکزی ملایر آغاز و این پروژه عظیم کلنگ زنی شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه اعتبار برآورد شده برای این پروژه عظیم 140 میلیارد تومان است، گفت: این وسعت کشت گلخانه ای، معادل چند برابر تعهد شهرستان در سند راهبردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مروت امیری با بیان اینکه شهرک گلخانه  گنبد به مساحت 68 هکتار و در 42 قطعه در روستای گنبد احداث می شود، افزود: ظرفیت اشتغالزایی این پروژه برای 410 نفر است و پیش بینی می شود سالیانه 15 هزار تن تولید محصول داشته باشد.

افتتاح شرکت نورد لوله آریا، تولید کننده لوله های درزدار فولادی با اقطار مختلف واقع در سه راهی شوشاب، با اعتبار 900 میلیون تومان، بازدید از کارخانه کیان کرد و بازدید از شرکت معدن سرمک، تولیدکننده اکسید آهن دارای 25 هزار ظرفیت، اکسید روی دارای 10 هزار ظرفیت، اکسید سرب دارای 5000 ظرفیت و اکسید مس قرمز دارای 10 هزار ظرفیت با سرمایه گذاری کلی 180 میلیارد تومان از دیگر برنامه های استاندار همدان در سفر به ملایر است.

استاندار و مسئولان همراه در ادامه در گلزار شهدای گمنام میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر ملایر حاضر می شوند و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به زیارت امامزاده عبداالله(ع) و بارگاه مطهر مرحوم آیت الله میرشاهود، رهبری معنوی دوران انقلاب ملایر رفته و با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید بیعت می کنند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه فجر گلخانه شهرک گلخانه هزار ظرفیت گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده