Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین صبح چهارشنبه در سفر یک روزه به شهرستان البرز برای افتتاح طرح‌های عمرانی با حجت الاسلام مهدوی امام جمعه الوند دیدار و گفتگو کرد.

استاندار قزوین در این دیدار اظهار کرد: هر چقدر با مردم از نزدیک ارتباط داشته باشیم و با مشکلات آنها بیشتر آشنا شویم زمینه جلب رضایت آنها بیشتر مهیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همه فشارهای دشمنان ما به حضور و مشارکت و همراهی مردم امیدواریم و اتکا نظام نیز به ارزشهای دینی و مردم متکی است.

جمالی پور بیان کرد: اگر مردم نباشند نظام شکل نمی‌گیرد هر کجا از ارزشهای دینی و باورها فاصله بگیریم به سمت تباهی می‌رویم و هر کجا از مردم فاصله بگیریم کارها معطل می‌ماند.

استاندار قزوین یادآور شد: ارزش‌های دینی ضامن بقای نظام است و ما باید ضمن صیانت از آرمانها به حقوق مردم و خواست آنها اهمیت دهیم.

جمالی پور افزود: در گذشته ارزش‌های دینی و انسانی زیر سوال رفته بود و انقلاب با احیای ارزش‌ها توانست خون تازه ای در کشور تزریق کرده و ارزشهای دینی را زنده کند و رسالت داریم این انقلاب را حفظ کنیم.

استاندار قزوین گفت: هیچ زمانی اینگونه کشور زیر فشار دشمنان نبوده است و امروز نباید به مطالبات مردم بی تفاوت باشیم تا دشمن به اهداف خود برسد.

وی افزود: امروز به وحدت و انسجام همگانی نیازمندیم زیرا اختلاف و تفرقه ما را از خدمت گذاری دور می‌کند لذا باید از منازعات سیاسی دوری کنیم تا مردم بدبین و بی اعتماد نشوند.

استاندار قزوین تصریح کرد: میزان رأی ملت است و باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا بستر انتخاباتی آزاد مهیا شود تا شاهد مشارکت همگانی باشیم.

وی گفت: در این سال‌ها خیلی به هم تهمت زدیم دعوای سیاسی داشتیم و از وحدت دور شدیم و دشمن بسیج شد و دایره تهدید خود را وارد ایران کرد و برخی کشورهای عربی جرأت کردند هزینه دسیسه‌ها را تأمین کنند.

جمالی پور افزود: در کشور سلایق مختلفی داریم که باید به آن احترام بگذاریم و با حفظ وحدت در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنیم.

وی بیان کرد: نباید امام جمعه انرژی استاندار را بگیرد و یا استاندار انرژی امام جمعه را کم کند ما به روحانیت دلگرم هستیم و باید همه کنار هم باشیم تا از مشکلات عبور کنیم و ایام فجر فرصت اندیشیدن در اهداف انقلاب و آرمانهای دینی است.

استاندار قزوین افزود: از انتقاد سازنده که راهبری کند تا مسیر اصلاح شود ارزشمند است و از آن استقبال می‌کنیم.

کد خبر 4845044

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین دهه فجر دهه فجر بوشهر انتخابات 98 بارش برف شیراز ایلام شهرکرد ویروس کرونا قزوین خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس استاندار قزوین ارزشهای دینی امام جمعه جمالی پور ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت رهبری، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903340

دیگر خبرها

  • فیلم/ حضور قالیباف در نمایش وحدت جبهه انقلاب
  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است