Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدعی وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: طبق برنامه کادرفنی تیم ملی پیش خواهم رفت و از تجریبات چند سال اخیرم استفاده می‌کنم. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

رضا اطری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در پایان اردوی اول مسابقات قهرمانی آسیا با ابراز رضایت از تمریناتی که پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: اردوی خوبی را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط خوبی بود، کادرفنی تیم ملی هم از من راضی بودند. امیدوارم در ادامه نیز بتوانم نظر مثبت آنها را جلب کنم. روی تمام رقیبانم تک تک کار می‌کنم و امیدوارم این آرامش در اردو ادامه داشته باشد و حفظ شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او برای رسیدن سر وزن قانونی با مشکل مواجه است، تاکید کرد: ما اکنون تمرینات قدرتی را پشت سر می‌گذاریم، مشکلی اصلا روی وزنم ندارم. چند بار هم این موضوع را ثابت کرده‌ام که می‌توانم بدون مشکل و خیلی راحت سر وزن برسم. مسابقه استانی که در پیش ندارم از این بابت نگران باشم. ما داریم خودمان را برای المپیک آماده می‌کنیم. تمرکز همه ما روی برنامه‌هایی است که کادرفنی تیم ملی برای ما تدارک دیده است. این روزها تمرکزم فقط روی تمریناتم هست، نه وزنم چون می دانم از این بابت به مشکل نمی‌خورم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان ادامه داد: اینکه بزرگ‌ترین رویداد ممکن را پیش رو داریم، انگیزه‌ام را چند برابر می‌کند. باید انرژی ذخیره کنیم و تمریناتی را پشت سر بگذاریم که ما را در مسیر رقابت سنگینی که پیش رو داریم، کمک کند. خوشبختانه در این وزن سهمیه گرفته‌ایم و می‌توانیم حالا روی المپیک تمرکز کنیم.

اطری گفت: اجازه نمی‌دهم هیچ چیزی در این مدت فکرم را درگیر کند، همه فکر و ذکرم المپیک است و اینکه خوب تمرین کنم و بتوانم نظر کادرفنی تیم ملی را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی جلب کنم. روی کار خودم و رقبایی که دارم تمرین می‌کنیم. خیلی وقت است که برای المپیک استارت زده‌ام، باید همین روال را ادامه دهم تا به آمادگی مطلوب برسم. طبق برنامه کادرفنی تیم ملی پیش خواهم رفت، از تجریبات چند سال اخیرم استفاده می‌کنم و تلاشم را دوبرابر گذشته خواهم کرد. باید این بار حتما به موفقیت برسم.

طالقانی: کشتی مدالش را می‌گیرد و فوتبال پولش را/ حضور غیرورزشی‌ها در راس ورزش کشور مناسب نیستصالحی‌امیری: کشتی اعتبارش را از بزرگانی چون تختی دارد/ باید قدر بزرگان را بدانیم



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی کادرفنی تیم ملی برای رسیدن کشتی آزاد پشت سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ معلمان همواره نقشی سازنده و سرنوشت ساز در هدایت جامعه به سمت پیشرفت و علم آموزی دارند. روز معلم فرصتی مناسب برای ادای احترام به مقام شامخ معلمان و بزرگداشت اندیشه‌های والای استاد شهید مطهری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا