Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : تلفات جاده‌ای در استان کرمانشاه طی ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت سال قبل ۳ درصد افزایش و آمار مجروحان نیز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته است.

او گفت : ۴۳ درصد تصادفات از نوع واژگونی و ۶ درصد برخورد وسیله با عابر پیاده بوده و سایر تصادفات برخورد وسیله نقلیه با وسیله نقلیه دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: محور کرمانشاه به کامیاران بیشترین تصادفات را داشته که در ۱۰ ماه گذشته ۳۶ نفر کشته شده‌اند که ۸۰ درصد آقایان و ۲۰ درصد خانم‌ها بودند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه سه عامل انسانی یعنی خود راننده، زیرساخت‌ها و ایمنی خودرو در جلوگیری از تصادفات تأثیر گذار است در حوزه اقدامات کنترلی و برخورد با تخلفات به خصوص تخلفات حادثه ساز همچون سرعت، انحراف و سبقت که بیشترین علت تصادفات است تیم پلیس راه در جاده‌های استان رانندگان را تحت کنترل‌های محسوس و نامحسوس خود دارد.

 حیدری گفت: رانندگان متخلف علاوه بر اعمال قانون در صورت داشتن حرکات مخاطره آمیز تا ۷۲ ساعت خودرو‌های آن‌ها در پارکینگ متوقف می‌شود.

او به رفع نواقصات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: تیم‌های پلیس راه به همراه راهداری نسبت به شناسایی و رفع نواقصات جاده‌ای در قالب اقدامات کوتاه مدت عملیات‌هایی را انجام می‌دهند که امید است با مجموعه این اقدامات تصادفات در جاده‌ها کاهش پیدا کند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده پلیس راه تصادف رانندگی استان کرمانشاه ۱۰ ماه گذشته جاده ها پلیس راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ میناخانی گفت: استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از پیش است و کارخانه‌های تولیدکننده موتورسیکلت نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان بابیان اینکه در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، افزود: باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه جمعیت راکبان در روستا‌ها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ‌سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود، ادامه داد: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و امیدواریم شاهد رعایت نکات ایمنی از سوی کاربران جاده‌ای باشیم.

سرهنگ میناخانی با اشاره به اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتوسواران بود که اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد، گفت: یکی از وسائلی که در کاهش صدمات هنگام تصادفات نقش اساسی دارد، استفاده از کلاه ایمنی است.

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان