Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:25:54 GMT

نقش جیمز میلنر در پیروزی جوانان لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۹۸۱۲

نقش جیمز میلنر در پیروزی جوانان لیورپول

بعد از آنکه جوان لیورپول موفق شدند در دیدار تکراری جام حذفی تیم شروزبری را 1-0 شکست دهند، کریچلی مربی قرمزها در این بازی نقش موثر جیمز میلنر در کسب این پیروزی را ستایش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیل کریچلی که دیروز در دیدار تکراری لیورپول با شروزبری در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس در غیاب یورگن کلوپ روی نیمکت قرمزها نشسته بود تا تیم جوان لیورپول را در این بازی هدایت کند بعد از پیروزی 1-0 شاگردانش در این بازی به نقش موثر جیمز میلنر بازیکن تیم اصلی لیورپول در این بازی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره‌ای که دیدار دیشب را از روی سکوها تماشا کرده بود.

 

درحالیکه تیم اول باشگاه لیورپول در تعطیلات زمستانی لیگ برتر به سر می‌برد جیمز میلنر تنها عضو تیم اصلی بود که در کنار تیم جوان دیروز باقی مانده و در جریان دیدار با شروزبری هم روی سکوها نشسته بود. اما کریچلی در پایان بازی فاش کرد که نقش میلنر در این بازی صرفا به نشستن روی سکوها خلاصه نمی‌شده و او نقش مهمی در این پیروزی داشته است.

 

 

کریچلی در پایان بازی گفت:" جیمز میلنر دیروز با ما تمرین کرد و پرسید که آیا می‌تواند در جریان این بازی هم همراه ما باشد یا نه. او در نهایت احترام آمد و پرسید که آیا می‌تواند در رختکن ما در این بازی حضور داشته باشد یا نه. جواب ما هم البته مثبت بود. او در این بازی نقش خیلی مهمی داشت".

 

مربی تیم زیر 23سال لیورپول که در این بازی در غیاب کلوپ و تیم اصلی هدایت جوانان لیورپول را به عهده داشت در ادامه گفت:" جیمز میلنر به بازیکنان ما توصیه می‌کرد و در رختکن خیلی فعال بود. هر چقدر از او تشکر کنم کم است".

 

جیمز میلنر لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جیمز میلنر لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین