Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:40:54 GMT

۳ طرح گردشگری در کاشان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۹۹۵۶

۳ طرح گردشگری در کاشان به بهره برداری رسید

مهران سرمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این طرح‌ها با حضور وزیر میراث فرهنگی و جمعی از مدیران شهرستان و استانی افتتاح و به بهره برداری رسید، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل سرای فلاحتی، اقامتگاه‌های سنتی باباافضل و بوتیک هتل سوریجان است که عصر چهارمین روز از دهه فجر افتتاح شد.

وی از سرمایه گذاری بیش از ۲۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای ساخت و بهره برداری از این اقامتگاه‌ها خبر داد و ابراز داشت: سه مجموعه اقامتی فوق دارای ۴۱ اتاق و ۱۱۵ تخت است که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال ۵۰ نفر فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری از طرح‌های فوق تعداد اقامتگاه‌های سنتی کاشان به ۳۰ باب با ۳۸۷ اتاق و ۹۵۴ تخت رسید.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با موضوع بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان کاشان با رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران افزود: مقرر شد طی برنامه ویژه‌ای ظرفیت خالی مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان در اختیار انجمن قرار گرفته تا نسبت به برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای خاص و همچنین ارتقاء ضریب اشغال و ماندگاری گردشگران در شهرستان کاشان اقداماتی انجام شود.

وی همچنین با اشاره برگزاری جلسات متعدد در سطح شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی کاشان خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی کاشان این شهرستان آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

تدوین تقویم گردشگری کاشان

سرمدیان با بیان اینکه تقویم گردشگری کاشان تدوین شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود زیارتگاه‌ها و امامزادگان مختلف و همچنین بناهای مختلف فرهنگی مذهبی، شهرستان کاشان یکی از قطب‌های گردشگری ایران در زمینه توسعه گردشگری مذهبی است.

وی با اشاره به وجود حرم مطهر حضرت علی ابن باقر (ع) در مشهد اردهال اذعان داشت: امیدواریم با توسعه ظرفیت‌های گردشگری در این منطقه بیش از پیش شاهد افزایش گردشگران داخلی و خارجی به خصوص از کشورهای مسلمان همسایه در این منطقه باشیم.

کد خبر 4844823

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گردشگری دهه فجر بوشهر انتخابات 98 بارش برف شیراز ایلام شهرکرد ویروس کرونا قزوین خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بهره برداری شهرستان کاشان اقامتگاه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری