Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: از همه بانکها می‌خواهم که نگذارند واحدهای تولیدی از چرخه تولید بیافتند چرا که تعطیلی کارخانه به نفع هیچ یک از طرفین و به نفع جامعه و مردم نیست. تاریخ انتشار: 10:15 - 16 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۵۵۸

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پانزدهمین جلسه پیگیری اجرای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: اقتصاد وابسته به نفت به فرموده مقام معظم رهبری نمی‌تواند پایدار باشد و باید تلاش کنیم این وابستگی را از بین ببریم و اقتصاد کشور را با رونق بخشیدن به تولیدات داخلی توسعه دهیم و اقتصاد کشور را از تک قطبی بودن خارج کنیم، این کار بسیار بزرگ و ارزشمند است و یقیناً هم برای تحقق آن باید مسئولین در کنار مردم باشند، خصوصاً تولید کنندگان داخل باید از سوی دولت به طور کامل حمایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی ادامه داد: از همه بانکها می‌خواهم که نگذاریم واحدهای تولیدی از چرخه تولید بیافتند، تعطیلی کارخانه به نفع هیچیک از طرفین و به نفع جامعه و مردم نیست، بانکها می‌توانند با حفظ منافع خود کمک شایانی به تولیدکنندگان بکنند چرا که موضوع مهم حاکمیت ملی و رونق تولید است.

این مقام قضایی افزود: نباید گذاشت حتی کارگاه کوچک تولیدی تعطیل شود، وقتی واحد تولیدی از کار می‌افتد به کارافتادن مجدد آن بسیار سخت است و این آسیب به اقتصاد کشور است، لذا از مدیران بانکها خواستارم که در این جلسه با هدف کمک کردن و یاری رساندن به قشر تولید کننده حاضر شوند و روحیه دفاعی به خود نگیرند.

بیشتر بخوانید:

پیشگیری از تعطیلی یک کارگاه تولیدی پس از رفع موانع و وصل برق / بازگشت به کار ۲۰ کارگر با اقدام دادسرا

این مقام قضایی در ادامه گفت: ستاد پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی جنبه حمایتی و جانبدارانه از تولیدکننده و تولید داخلی دارد و همه باید کمک کنیم، چرا که هم دولت و هم قوه قضاییه اولویتشان حمایت از تولید داخلی است.

در این جلسه مشکلات دو واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با وساطت اعضای جلسه تصمیمات ارزشمندی در جهت شروع فعالیت مجدد این واحدهای تولیدی اتخاذ گردید و توافقاتی بین تولید کنندگان و بانکهای عامل صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دادگستری آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی چرخه تولید واحدهای تولیدی آذربایجان غربی واحد تولیدی اقتصاد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان