Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:42:15 GMT

اولین نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۰۴۴۳

اولین نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران افتتاح شد

ایسنا/مازندران اولین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی غرب مازندران با حضور استاندار مازندران، مدیر عامل خانه مطبوعات استان سینا قربانی، رییس بسیج رسانه مازندران عبدالمهدی حق شناس، ساسان شیخی رییس انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر، دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه غرب مازندران عصر سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در نوشهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه به همت انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت ۳ روز در مجتمع بازار ساحلی شهرستان نوشهر برگزار شده است.

نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران با  ۱۷ غرفه و ۴۶ رسانه از سه شنبه ۱۵ بهمن ماه افتتاح و اختتامیه آن در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی‌ست؛ به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی عصر امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۵ همایش رسانه و آرمان‌های شهید سلیمانی نیز در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نمایشگاه مطبوعات 21 نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود