Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:43:52 GMT

۱۰ مسافر گرفتار در برف کرج نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۰۶۰۵

۱۰ مسافر گرفتار در برف کرج نجات یافتند

سید فتح الله هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  مسافران گرفتار در برف شب گذشته درمنطقه کوهستانی دوروان شهرستان کرج با تماس تلفنی از مرکز امدادرسانی هلال احمر کمک خواستند که تیم امدادی به اطراف روستاهای شمالی اعزام شد.
 تیم های کوهستان و امداد و نجات عملیات جستجو با همکاری راهداری و دهیاری دوروان موفق شدند ۱۰ نفر گرفتار در برف را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی نژاد از مردم خواست با توجه به شرایط متغییر هوا در فصل زمستان از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی مانند مسیر کرج - چالوس خودداری کنند.
برهمین اساس تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های کوهستانی شهرستان کرج استقرار دارند.
 افرادی که قصد کوهنوردی در مناطق کوهستانی را دارند ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی کوهنوردی از افرادی که آشنا به منطقه هستند، کمک بگیرند.
رییس جمعیت هلال احمر کرج یادآورشد که هموطنان می توانند درصورت نیاز امدادی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر البرز تماس حاصل کنند.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا دهه فجر 98 امداد و نجات جمعیت هلال احمر زمستان کوهستان هلال احمر انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا دهه فجر 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گرفتار در برف هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خبری مبنی بر گرفتار شدن فردی ۳۰ ساله در کوه ریگ روستای قلعه سوخته دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به شش مصدوم در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

 مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از طی چهار ساعت مسیر، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و اقدامات پیش‌بیمارستانی و کمک‌های اولیه را برای وی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)