Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:14:49 GMT

افتتاح29 پروژه عمرانی در نمین

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۰۶۶۲

افتتاح29 پروژه عمرانی در نمین

ایسنا/اردبیل به مناسبت ایام دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل ۲۹ پروژه عمرانی در شهرستان نمین افتتاح شد.

اکبر بهنام جو 16 بهمن در حاشیه افتتاح طرح‌ها و آغاز عملیات اجرایی واحدهای تولیدی گفت: شهرستان نمین قطب صنعتی، کشاورزی و اقتصادی استان است و در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شروع عملیات اجرایی بزرگترین کارخانه تولید ام دی اف کشور با یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب ظرفیت تولید روزانه و نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مجری طرح ام دی اف در حال حاضر چندین واحد تولیدی و صنعتی را در این شهرستان اداره کرده و تعداد زیادی از جوانان استان در این کارخانجات فعال می‌باشند.

بهنام جو بیان کرد:  کارخانه ام دی اف در هشت ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و این کارخانه ظرفیت  اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر را دارا می‌باشد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نیروگاه تولید برق ۲۵ مگابایتی به رو chp، احداث گلخانه و سردخانه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرای این واحدها را در رونق اقتصادی و اشتغال جوانان منطقه با اهمیت خواند.

بهنام جو اظهار کرد: چندین واحد بزرگ صنعتی از جمله تولید دارو، آرتا انرژی و تولید کریستال در منطقه نمین در حال احداث است که اشتغالزایی بالایی در این شهرستان به دنبال دارد.

استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان نمین واحدهای مسکونی مددجویی، آبرسانی به روستاها و واحدهای تولید آسفالت و میدان شهدای نمین را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار با خانواده شهید شهماری از دیگر برنامه های استاندار اردبیل در سفر به نمین بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه عمراني دهه فجر استاندار اردبیل عملیات اجرایی شهرستان نمین بهنام جو ام دی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد