Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قاری بین‌المللی و ناظر آزمون جامع حافظان قرآن ناجا در چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقبال از این آزمون در این استان بسیار مطلوب بود، ضمن اینکه پیش از برگزاری آزمون، کلاس‌های آموزشی برای کارکنان و خانواد‌ه‌هایشان برگزار و تبلیغات نیز به‌صورت گسترده انجام شد.

حمزه عوده‌زاده، قاری بین‌المللی و ناظر کشوری آزمون جامع حافظان ناجا که امروز مهمان دفتر خبرگزاری ایکنا در چهارمحال‌وبختیاری بود در ارزیابی شیوه برگزاری این آزمون، بیان کرد: ملاک و اولویت برای شرکت در این آزمون، حفظ قرآن است و با ملاک مسابقات در دیگر رشته‌ها که داشتن مهارت در صوت و لحن، حسن حفظ، تجوید و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است متفاوت است و قرائت قرآن و صوت و لحن شرکت‌کنندگان در مبحث امتیازدهی لحاظ نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون سراسری حفظ قرآن ناجا، تنها طرحی است که در نهادهای کشور اجرا می‌شود، ادامه داد: تربیت کارمندان قرآنی در نیروی انتظامی و نیز تربیت مدرس و فعال قرآنی از میان نیروهای ناجا از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

عوده‌زاده اظهار کرد: این طرح تنها مخصوص نیروهای کادر و کارمندان نیست بلکه خانواده‌ها و فرزندان کارمندان نیز برای شرکت در آزمون دعوت شده‌اند که کارکنان در صورت کسب موفقیت، از ترفیع درجه و خانواده‌ها نیز از هدایای نقدی بهرمنده می‌شوند.

ناظر معرفی شده از سوی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا کشور در رابطه با نحوه اجرای آزمون در استان گفت: استقبال از این آزمون در چهارمحال‌وبختیاری بسیار خوب بود، ضمن اینکه پیش از برگزاری آزمون در این استان کلاس‌های آموزشی برای کارکنان و خانواد‌ه‌هایشان برگزار و تبلیغات نیز به‌صورت گسترده انجام شد که این فعالیت‌های زیرساختی سبب استقبال خوب نیروهای ناجای این استان از آزمون سراسری حفظ قرآن کریم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ریاست عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سامان‌بخشی این حرکت، ادامه داد: این طرح از سال 90 در سراسر کشور اجرا شده است، 60 درصد از کارمندان نیروی انتظامی کشور اگر حافظ نباشند، از توان روخوانی و روان‌خونی خوبی بهره‌مند هستند، همچنین طرح‌های روخوانی و روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تدریس رشته‌های قرآنی مختلف در کلانتری‌ها، مسابقه نور در خانه میان خانواده‌ها، کلاس‌ها و آزمون‌های مفاهیم و تفسیر و ... از جمله فعالیت‌های قرآنی ادارات ناجا در سطح کشور است.

عوده‌زاده در پایان گفت: همه مؤلفه‌های لازم برای تربیت کارمند قرآنی در این دستگاه وجود دارد و حرکت گام به گام به سمت جلو و تربیت نیروهای حافظ کل قرآن کریم در نیروهای انتظامی و حتی نیروهای مسلح مشاهده می‌شود تا در تحقق خواسته مقام معظم رهبری که تربیت 10 میلیون حافظ کل قرآن کریم است، قدمی برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری آزمون جامع حافظان نیروی انتظامی خانواده ها قرآن کریم قرآن ناجا حفظ قرآن کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری از احداث میدان عرضه دام زنده در آینده نزدیک خبر داد.

سیدعباس میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با احداث میدان عرضه دام، بر قیمت‌گذاری دام، تأمین دام دامداری‌ها، تأمین دام کشتارگاه‌ها و ورود و خروج دام به استان نظارت می‌شود.

وی افزود: به منظور رصد قیمت و نظارت بر خریدوفروش دام و کنترل ورود و خروج دام در استان و مبارزه با قاچاق دام، میدان عرضه دام در اراضی شهرستان شهرکرد احداث خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: میدان عرضه دام شهرکرد واقع در اراضی موسوم به نانواخانه شهرکرد به مساحت ۷.۶ هکتار و میزان نیاز آبی ۰.۵ لیتر در ثانیه توسط اتحادیه دامداران صنعتی و سنتی ماندگار (به عنوان نماینده سازمان جهاد کشاورزی) در دست پیگیری است.

میراحمدی خاطرنشان کرد: ظرفیت دام سبک قابل مبادله در این میدان پنج هزار و ۵۰۰ رأس در شبانه روز پیش‌بینی شده، همچنین نقشه اولیه و سایت مرحله اجرایی طرح نیز تهیه و تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در بهار سال ۱۴۰۳ کلنگ‌زنی میدان عرضه دام با مشارکت مردم انجام خواهد شد.

کد خبر 750833

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام