Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رضا رشیدرپور (مجری تلویزیون) به انتشار لیست اموال وحید یامین‌پور؛ مجری اصولگرای صداوسیما واکنش نشان داد.

رشیدپور با انتقاد از یامین‌پور در توئیتر خود نوشت:

 

طی روزهای اخیر «وحید یامین‌پور»؛ نامزد انتخابات مجلس‌، لیست اموال خود را اعلام کرد.

 

توئیت یامین پور بازتاب وسیعی داشت. بیشتر کاربران حق التالیف کلان او را مورد توجه قرار دادند و از رقم آن ابراز تعجب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران به این مسئله اشاره کرده اند که نویسنده 10 درصد فروش کتاب را دریافت می‌کند به این ترتیب یامین پور برای رسیدن به 150 میلیون تومان باید یک و نیم میلیارد تومان فروش داشته باشد که این سوال برانگیز است.

یامین‌پور نوشت:

با سلام

۱. یک آپارتمان ۱۱۶ متری در جنوب شرق تهران (بلوار ابوذرجنوبی، پل چهارم، از ۹۱).

۲. یک خودرو مگان (از ۹۳).

۳. همچنین در ماه‌های اخیر به علت فروش خوب کتابهایم حدود ۱۵۰ م‌.تومن حق‌التالیف دریافت کرده‌ام.

(همسرم هم یک آپارتمان ۹۰متری در شهرستان قم دارد، سه‌فرزندم اموالی ندارند).

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رشیدپور یامین پور لیست اموال اصولگرا صداوسیما صراط لیست اموال یامین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی

امتداد - قائم مقام پیام رسان بله گفت:تعداد تماس‌های روزانه از طریق پیام رسان بله در زمان حج ۱۴۰۲ به بیش از یک میلیون تماس رسید.همچنین این پیام رسان آمادگی دارد تا در حج امسال نیز به حجاج گرامی خدمات صوتی و تصویری و خدمات تهیه ارز مسافرتی ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، امین تجملیان، قائم مقام پیام رسان بله با اعلام این خبر گفت: این میزان تماس از طریق پیام رسان بله در حالی است که بسیاری از حجاج ارز مسافرتی خود را نیز سال گذشته از طریق این پیام رسان خریداری کرده اند.

وی افزود:امسال نیز حجاج گرامی می‌توانند همچون سال گذشته به راحتی ارز مسافرتی خود را از طریق پیام رسان بله تهیه کنند. همچنین تماس صوتی و تصویری به صورت فردی و گروهی از دیگر قابلیت‌‌های بله برای حجاج است تا تجربه این سفر معنوی را با اعضای خانواده‌ و دوستان‌ خود به اشتراک بگذارند.

امین تجملیان، اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که کشور عربستان برای برقراری تماس اینترنتی دارد، حجاج ایرانی بهتر است از پیام‌رسان‌هایی استفاده کنند که قابلیت ارسال و دریافت کد به عربستان را دارد.

وی تاکید کرد: پیام رسان بله این امکان را دارد و حجاج می‌توانند به راحتی با دسترسی به بله، از آن استفاده کنند.

تجملیان با تشریح ویژگی های این پیام رسان گفت:ویژگی‌ مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر  وجود دارد که می‌تواند برای هماهنگی بین اعضای کاروان یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد. ارزمسافرتی هم از دیگر ویژگی‌های شناخته شده بله محسوب می‌شود که افراد قبل از شروع سفر خود می‌توانند از بله دریافت کنند.

قائم مقام پیام رسان بله درباره دریافت ارز مسافرتی از طریق پیام رسان بله تاکید کرد: برای دریافت ارز مسافرتی ابتدا باید بلیط هواپیمای سفر تهیه شود؛ سپس با مراجعه به پیام رسان بله، در زبانه خدمات، بخش خدمات بانکی و انتخاب ارز مسافرتی، مراحل دریافت ارز، آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بعد‌ از انجام مراحل خرید ارز مسافرتی، مسافران با داشتن کد ۱۵ رقمی شناسۀ فروش، می‌توانند ارز خود را در فرودگاه‌های بین‌المللی از دستگاه‌های خودپرداز بانک ملّی ایران دریافت کنند.

گفتنی است پیام رسان بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با هدف تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه