Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان گفت: از ظرفیت‌های دانشگاه هنر اصفهان می‌توان در تجاری‌سازی محصولات صنایع دستی استان نیز استفاده کرد تا بتوانیم بسته‌های اقتصادی و هنری را برای گردشگران تعریف کنیم. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مسعود گلشیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به لزوم برقراری دانش در واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در استان اظهار داشت: باتوجه به وجود ظرفیت‌های بالای دانشگاه‌های استان و لزوم بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها، اتاق بازرگانی اصفهان امسال برنامه‌ای را مصوب کرد که در طی آن بتواند با واحدهای دانشگاهی و فعالان اقتصادی ارتباط نزدیکی را برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود این دو در کنار هم می‌تواند شعار اقتصاد دانش‌مدار را محقق کند.

وی افزود: پس از امضای قرارداد با دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد و دانشگاه صنعتی اصفهان، اتاق بازرگانی در گام جدید توافقنامه‌ای را با دانشگاه هنر اصفهان تدوین کرد. با توجه به اینکه اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته می‌شود و اکنون نیز کمپین گردشگری در حال تحقق است، بنابراین لزوم همکاری جدی‌تر با اساتید دانشگاه هنر در حوزه‌های گردشگری، اقتصاد شهری و ارتباط با صنعت احساس می‌شود.

استقبال وزیر نفت از همکاری صنعت و دانشگاه در توسعه صنعت CNGارتباط صنعت و دانشگاه مهم‌ترین دغدغه پژوهشگران در قزوین استهمدان| باید دیوار‌های بین صنعت و دانشگاه برداشته شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های هنری در صنعت گفت: بخش‌هایی از صنایع مانند طراحی صنعتی، بسته‌بندی و تبلیغات صنایع نیازمند خلاقیت‌های فکری و هنری هستند که اساتید و صاحبان کرسی در دانشگاه هنر اصفهان این توانایی را دارند که بتوانند در زمینه‌های ذکر شده، کمک شایانی را به رشد صنعت استان بکنند.

وی اضافه کرد: از ظرفیت‌های دانشگاه هنر اصفهان می‌توان در تجاری‌سازی محصولات صنایع دستی استان نیز استفاده کرد تا بتوانیم بسته‌های اقتصادی و هنری را برای گردشگران تعریف کنیم که در صورت موفقیت، امر صادرات فرهنگی و عرضه بسته‌های فرهنگی به گردشگران به‌سهولت انجام پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ 174/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه هنر اصفهان صنعت و دانشگاه اتاق بازرگانی تجاری سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال اجراست و مراحل پایانی خود را با تکمیل رمپ‌ها طی می‌کند.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از مناطق پراستعداد و با ظرفیت بالا در نصف‌جهان است که ظرفیت توسعه بسیار زیادی در خود نهفته دارد و یکی از اهداف مدیریت شهری در این منطقه در راستای جذب مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مردمی است که در سال‌های اخیر با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال اجراست و مراحل پایانی خود را با تکمیل رمپ ها طی می‌کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به ضخامت هشت سانتی‌متری کف‌سازی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر با استفاده از بتن الیافی، ادامه داد: این اقدام در راستای افزایش مقاومت بیشتر این بنا انجام شده است.

نظری‌پور با توجه به رونق ساخت و ساز پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۵ تاکید کرد: این پروژه مشارکتی که در قالب یک مجتمع تجاری و پارکینگ در خیابان اباذر و در مجاورت عمارت تاریخی خان و مسجد گلزار خوراسگان (مصلی نمازجمعه) احداث شده است، با دارا بودن بیش از ۴۰۰ مکان پارک خودرو، می‌تواند پس از بهره برداری یکی از مهم‌ترین مشکلات این خیابان یعنی ترافیک و ازدحام بیش از اندازه خیابان اباذر خوراسگان را رفع کند.

وی با بیان اینکه پروژه خورشید شهر در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار مترمربع مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند، تصریح کرد: همکف این پروژه به صورت تجاری و یک مبلمان شهری بزرگ به مساحت حدود یک‌هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: کل مجموعه تجاری شامل شش طبقه است که سه طبقه آن شامل ۱۹۳ واحد تجاری بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تلاش برای تکمیل آن هستیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تکمیل این پروژه و اجرای پروژه‌هایی از این قبیل بتوانیم توسعه شهر در منطقه ۱۵ و شرق کلان‌شهر اصفهان را بیش از پیش سرعت و رونق بخشیم.

کد خبر 749957

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • سقوط فرش دستباف؛ صادرات به ۴۰ میلیون دلار رسید
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند