Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه برگزاری یادواره ۴۰ هزار شهید در ۴۰ هزار مدرسه سراسر کشور با عنوان طرح ملی لاله‌های روشن، وزیرآموزش‌وپرورش پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از این پیام آمده است: برگزاری طرح  ملی لاله‌های روشن در راستای صیانت از میراث گرانبهای شهدای معزز وترویج فرهنگ حیات بخش ایثار، مقاومت و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام  به این شرح است: با سلام و درود به روان امام راحل عظیم الشأن(ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی ایران.

 فرهنگیان گرانقدر و دانش‌آموزان شهید، ساحت تعلیم و تربیت را به آسمان مقدس شهادت پیوند دادند تا عزت، اقتدار و امنیت کشور و دستاوردهای والای انقلاب را با نثار خون پاک خود تضمین نمایند. شهید والاترین نشان بر پیکر هستی و شهادت زیباترین غزلی است که از لب‌های سرخ حقیقت می‌تراود و امروز در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام فرهنگی دانش‌آموز، سبک‌بالان عاشق و خورشیدشناسی که فرهنگ عشق و آزادگی را با نثار خون خود ترویج  نمودند، مشعل هدایت و چراغ راه ما در انجام رسالت خطیری است که بر عهده داریم.

برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن، یادواره ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی با عنوان «۴۰ هزار شهید، ۴۰ هزار یادواره، ۴۰ هزار مدرسه» طرحی مؤثر و تلاشی ارزشمند در جهت صیانت از میراث گرانبهای شهدای معزز و ترویج فرهنگ غنی و حیات‌بخش ایثار، مقاومت و شهادت است.

اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی و روزهایی که نام و یاد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه اخلاص و عمل؛ حاج قاسم سلیمانی در کشور ما و در میان همه آزادگان جهان به عنوان نمادی از صلابت، اتحاد و همدلی، پرتوافشانی می‌کند؛ یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی می‌دارم و به روح بلند و آسمانی‌ آنها سلام و درود بی‌پایان هدیه می‌کنم و ضمن آرزوی توفیق الهی، از یکایک مسؤولان برپایی این یادواره باشکوه در مدارس سراسر کشور و خانواده‌های معظم و یادگاران شهیدان عزیز که این فرصت تربیتی را به‌عنوان مکتبی درس‌آموز برای دانش‌آموزان وآینده‌سازان ایران اسلامی فراهم آورده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دهه فجر ملی لاله های روشن انقلاب اسلامی ۴۰ هزار شهید برگزاری طرح دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حاج علیرضا درستی از جانبازان شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: اگر امروز کلیسا‌های امریکا و اروپا تبدیل به مسجد شده اند به برکت خون فرزندان خانواده‌های شهداست بنابراین شهدا خودتان را نباید کم بشمارید.


این جانباز شیمایی تصریح کرد: اگر می‌بینید این نظام و انقلاب با از همه تلاطم‌ها و هجمه‌های دشمنان عبور می‌کند به برکت دعای خانواده‌های معظم شهداء، نفس زدن‌های جانبازان شیمایی، جانبازان اعصاب و روان است. 


وی گفت: امروز مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ایی پرچمدار انقلاب است و این نظام را در مقابل همه ابرقدرت‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار حفظ کرده است.


میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی در این مراسم به موفقیت عملیات وعده صادق پرداخت و گفت: درعملیات وعده صادق، موشک‌های سپاه از پنج لایه حفاظتی دشمنان عبور و به صورت نقطه زن به دو پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد.


میرمحمدی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم با دست خالی معجزه آفریدند تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری با همه سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی، به قله نزدیک شدیم.


وی گفت: امروز آثار حرکت مقدس شهداء را در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا، استرالیا و سایر دانشگاه‌ها به چشم می‌بیند.


میرمحمدی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت امالقرا شده و به همت جانانه دانشمندان و جوانان، اگر درهمه عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های اقتصادی موفق شویم قطع و یقیم به قله‌هایی که مد نظر مقام معظم رهبری است خواهیم رسید.


فرماندار میبد هم گفت: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و باید فرهنگ شهادت را درجامعه حفظ و راه شهدا را ادامه دهیم.


سجادی پور با اشاره به وصیت نامه‌های شهداء تصریح کرد: ولایت پذیری و حفظ حجاب از وصیت نامه‌های شهداست که باید در جامعه امروزی به آن عمل کنیم.


فرماندار میبد با بیان اینکه باب شهادت باید همچنان درجامعه باز باشد گفت: اگر امروز حرکت‌هایی در دنیا علیه استکبار شکل می‌گیرد به برکت خون شهداء و ایستادگی ملت بزرگ ایران است که در دوران دفاع مقدس با تکیه به مکتب عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر