Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر روزها، روزهای فرار آمریکا از منطقه است و عراقی‌ها به شدت از آمریکایی‌ها منزجر هستند. همچنین مردم افغانستان، پاکستان و ترکیه هم این انزجار را دارند.

 

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  با اشاره به طرح رئیس جمهور آمریکا درباره «معامله قرن» گفت: به هیچ وجه این طرح به سرانجام نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حال حاضر روزها، روزهای فرار آمریکا از منطقه است و عراقی‌ها به شدت از آمریکایی‌ها منزجر هستند. همچنین مردم افغانستان، پاکستان و ترکیه هم این انزجار را دارند لذا هیچ جایی برای آمریکایی‌ها در منطقه باقی نمانده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه آمریکا را به عنوان یک کشور متجاوز می شناسند، اظهار داشت: بنابر این این معامله قرن برای پوشاندن شکست آمریکا در افغانستان، عراق، سوریه و ایران مطرح می شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها پیشتر هم موضوع معامله قرن را مطرح کرده بودند تاکید کرد: این موارد برای ایجاد جنجال و یک نوع آنارشیسم سیاسی مطرح می شود و آمریکا می کوشد پشت این چالشها خود را پنهان کند.

حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: معتقدم جوانان منطقه به خوبی متوجه نقشه‌های امپریالیستی آمریکا هستند بنابراین آمریکا باید از منطقه خارج شود و راهی جز این ندارد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی آمریکا معامله قرن ایران آمریکایی ها معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌ کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌ های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود.

دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

دیگر خبرها

  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • نخستین واکنش یحیی السنوار به پیشنهاد مطرح شده در قاهره برای توافق
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!