Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون فرهنگی حشدالشعبی استراتژی قطعی حشد‌الشعبی و حکومت این کشور را ‌خروج آمریکا از عراق دانست و گفت: ‌‌اگر آنها برای خروج ‌همراهی نکنند ‌مرحله دوم ‌"نظامی، جهادی و انتقام مسلحانه" خواهد بود. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

هاشم الحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیهبا اشاره به شهادت حاج قاسم، ابو‌مهدی و جمعی از رزمندگان مقاومت توسط آمریکایی‌ها اظهار داشت: کسانی که قبل از این اتفاق در عراق  راهپیمایی کردند ‌‌و با آمریکا و سفارت آمریکا همراهی ‌داشتند، ‌با شهادت حاج قاسم ‌دیدگاهشان عوض شد و ‌در تشییع پیکر شهدای مقاومت‌ ‌باشکوه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی حشدالشعبی با اشاره به ضرورت خروج آمریکا از منطقه و عراق افزود: در حال حاضر میلیون‌ها نفر نظرشان نسبت به حاج قاسم و ایران مثبت ‌و در مورد آمریکا  نظرشان منفی و اصرار بر خروج نظامیان آمریکایی از‌ عراق را دارند، چون غیر از "فتنه، نفاق، فشار و کشتن" چیز دیگری از آنها ندیدیم.

‌الحیدری به استراتژی حشد‌الشعبی و ‌دولت عراق در بیرون انداختن آمریکا از منطقه اشاره کرد و گفت:‌ تشییع حاج قاسم و ابومهدی المهندس تشییع بزرگی بود و این مراسم  بر اوضاع سیاسی و فشار بر حکومت و  پارلمان عراق تاثیر زیادی داشت، بعد از چند روز از حادثه و تشییع بزرگ در عراق،  پارلمان تصمیم به خروج نیروهای خارجی و پایگاه های خارجی از عراق گرفت‌، حکومت عراق نیز فعلا دنبال اجرایی کردن این قانون بوده و این تصمیم پارلمان عراق است و اکثر احزاب سیاسی با این طرح همراهی کرده و می‌کنند.

مطالبه خروج آمریکا از عراق؛ ثمره خون شهید سپهبد سلیمانی استراهپیمایی بی‌نظیرمردم عراق انتقام سخت است؛ خروج آمریکا خواسته انقلابیونتظاهرات میلیونی مردم عراق مقدمات خروج آمریکایی‌ها از منطقه را کلید زد

معاون فرهنگی حشدالشعبی ‌راهپیمایی میلیونی مردم عراق در بغداد را مطالبه و فشار مردم بر خروج آمریکا از عراق د‌انست و اظهار داشت: این حمایت مردم، به دولت، حکومت و نخست وزیر جدید کمک می‌کند ‌که تصمیم پارلمان را حتما اجرایی کند و این فرصتی ‌برای گروه‌های مقاومت و حکومت عراقی برای خروج سیاسی و نرم آمریکا از عراق است و ‌‌اگر آنها برای خروج ‌همراهی نکنند ‌مرحله دوم ‌"نظامی، جهادی و انتقام مسلحانه" خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای ‌انتقام سخت به طور حتم نظامیان و پایگاه‌های آمریکا  از منطقه خارج می‌شوند، افزود: ‌همان طور که سیدحسن نصرالله گفتند، بعد از خروج و نابودی آمریکا از منطقه، حتما اسرائیل هم نابود خواهد شد و تضعیف می‌شود چون دیگر تکیه‌گاهی ندارد.

معاون فرهنگی حشدالشعبی با اشاره به نتیجه نرسیدن معامله قرن گفت: آمریکا به دنبال تامین وضع اسرائیل در منطقه است و قطعا این معامله قرن با توجه به جریانات سیاسی و اجتماعی ‌در منطقه به نتیجه نمی‌رسد.

 

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون فرهنگی حشدالشعبی خروج آمریکا از عراق آمریکا از منطقه حشد الشعبی مردم عراق برای خروج مرحله دوم حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد

دولت آمریکا در حالی که پیش از این تصمیم گرفته بود یگان «نتسح یهودا» را به دلیل جنایاتش در کرانه باختری تحریم کند، اعلام کرد که قصد اعمال تحریم‌هایی بر سه یگان ارتش رژیم صهیونیستی را ندارد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که دولت جو بایدن تصمیم گرفته سه یگان ارتش رژیم صهیونیستی را که مظنون به ارتکاب جنایاتی در نقض حقوق بشر در کرانه باختری هستند، تحریم نکند.

در نامه‌ای که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا خطاب به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور ارسال کرد و شبکه خبری«ABC» از آن مطلع شد، آمده است: دولت آمریکا تصمیم گرفت در هیچ یک از کمک‌های خود تاخیری نداشته باشد و به این ترتیب اسرائیل خواهد توانست تمام کمک‌هایی را که کنگره به آن اختصاص می‌دهد، دریافت کند.

در این نامه از نقض‌های احتمالی رخ داده در کرانه باختری پیش از حمله حماس به اراضی اشغالی در هفتم اکتبر صحبت می‌شود که هیچ یک از آنها به عملیات‌های رژیم صهیونیستی علیه حماس یا ایران و هم‌پیمانان آن مرتبط نیست.

همچنین در این پیام آمده است: احتمال دارد در ارزیابی دولت آمریکا که هنوز منتشر نشده، در صورتی که اسرائیل هیچ‌گونه اقدامی برای رسیدگی به این مساله در پیش نگیرد، بازنگری شود.

در کل تحقیقات آمریکا شامل حال ۳ گردان ارتش رژیم صهیونیستی و ۲ نهاد غیرنظامی است که مظنون به ارتکاب موارد فاحش نقض حقوق بشر هستند.

طبق نامه بلینکن، رژیم صهیونیستی اقداماتی را در خصوص چهار نهاد از پنج نهاد یاد شده پس از اعترافشان به اینکه اقداماتشان در تضاد با «اصول» اسرائیل بوده، در پیش گرفته است.

بلینکن گفت: «دولت اسرائیل اطلاعات جدیدی درباره وضعیت یگان نظامی ارائه کرد و برای تعیین راه‌هایی جهت رسیدگی موثر در مورد این موضوع تلاش خواهد کرد اما این امر هرگز بر حمایت ما از توان اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حماس، ایران، حزب‌الله و دیگر تهدیدها تاثیری نخواهد داشت.»

پیش از این در رسانه‌های آمریکایی از احتمال اعمال تحریم‌هایی از سوی دولت آمریکا بر یکی از یگان‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به یگان « Netzah Yehuda» به دلیل اقداماتش در نقض حقوق بشر در کرانه باختری سخن به میان آمده بود و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبرها اعلام کرد که قصد دارد از ارتش خود با تمام امکاناتی که دارد در برابر تحریم‌ها حمایت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا