Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:38:44 GMT

سمن‌ها و خیران را به بخش دولتی وصل نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۱۱۱۷

سمن‌ها و خیران را به بخش دولتی وصل نمی‌کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: به هیچ وجه سمن‌ها و خیرین را به دولت وصل نخواهیم کرد.

علی اکبر طاهر اقدم در نشست هم اندیشی معیارهای انتخاب و جلب مشارکت سمن‌ها و موسسات خیریه حوزه سلامت، از برگزاری این جلسه با حضور مسئولان سمن‌های شمالغرب کشور شامل ارومیه، اردبیل، همدان و کردستان خبر داد و گفت: نتایج و مطالب مطرح شده در این جلسه، در نشست روز یکشنبه هم منعکس می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: سمن‌ها حالت غیر سیاسی و غیر انتفاعی را حفظ کرده و دولت هم برای استفاده از این سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌ریزی کند.

وی در خاتمه متذکر شد: لازم است که روند و چارچوب فعالیت انجمن‌هایی مانند انجمن خیریه حمایت از مستمندان که از ابتدا مشغول به فعالیت بوده‌اند، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز مطالعات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در ادامه این جلسه، هدف از برگزاری نشست هم اندیشی معیارهای انتخاب و جلب مشارکت سمن‌ها و خیریه‌ها و موسسات خیریه حوزه سلامت را تدوین معیارهای انتخاب سمن‌ها و خیریه‌های شاخص و تنظیم اولیه شیوه نامه جلب مسارکن خیران و موسسات خیریه عنوان کرد.

مهستی علیزاده گفت: امروزه نهادهای مردمی محور توسعه به شمار می‌آیند و اگر همگامی جامعه مدنی با بخش دولتی نباشد، اهداف محقق نمی‎شوند.

بر اساس این گزارش، نشست هم اندیشی معیارهای انتخاب و جلب مشارکت سمن‌ها و خیریه‌ها و موسسات خیریه حوزه سلامت در سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور اساتید دانشگاه و مسئولان سمن‌های فعال در حوزه سلامت به میزبانی مرکز مطالعات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمن سازمان مردم نهاد موسسات خیریه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز سمن ها و خیریه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

به دلیل خرابی مهر هیات رسیدگی به موسسات و‌مراکز فرهنگی، از حدود ده روز گذشته موسسات برای صدور و تمدید مجوز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.   به گزارش عصر خبر؛ طبق قانون موسسات و مراکز فرهنگی هرگونه تغییرات ‌و‌ تصمیمات موسسات و مراکز فرهنگی باید به مهر وزارت ارشاد  ممهور باشد و سپس برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.    جهت اطلاع وزارت ارشاد: ساخت مهر زیر دوساعت  سفارش آنلاین

  فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌شود بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر