Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان دو تیم شاملی کازرون و تاسیسات دریایی برای عنوان نایب قهرمانی به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای هفته سیزدهم پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۱۸ بهمن با دو دیدار پیگیری می شود. تیم اشتاد سازه مشهد که با ۱۵ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرده است در این هفته مقابل تیم کیش ایر قرار می گیرد و قهرمانی خود را در کیش جشن می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حساس ترین دیدار این هفته دو تیم شاملی کازرون و تاسیسات دریایی که در جدول رده بندی هر دو ۱۱ امتیازی هستند در کازرون مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. تیم برنده به عنوان نایب قهرمان این فصل از مسابقات نزدیک تر خواهد شد.

پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان با ۸ تیم آغاز شد اما در میانه راه تیم ارشیا شید طرقبه به دلیل مشکلات مالی و نفت و گاز گچساران به دلیل حاضر نشدن مقابل حریفانش در دو هفته متوالی از لیگ برتر حذف شدند. در این شرایط هفته سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر تنها با دو دیدار پیگیری می شود و حریفان این دو تیم حذف شده با قرعه استراحت رو به رو خواهند بود. تکلیف برگزاری دیدار معوقه از هفته دوازدهم میان دو تیم شاملی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان نیز هنوز مشخص نشده است.

هفته چهاردهم و پایانی این مسابقات نیز جمعه آینده برگزار می شود.

برنامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان:

جمعه ۱۸ بهمن ساعت ۱۱:۰۰

شهید شاملی کازرون - تاسیسات دریایی تهران
کیش ایر - اشتاد سازه مشهد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال بانوان لیگ برتر هندبال بانوان هفته سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید

ایسنا/اردبیل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی ساوالان اردبیل به پایان رسید.

صمد نوتاش، هشتم اردیبهشت در حاشیه مراسم قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان از اتمام این مسابقات در مشگین شهر خبر داد و گفت: تیم ساوالان اردبیل مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد.

نوتاش ادامه داد: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با ۶۶ بازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد نائب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان در مشگین شهر برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال