Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور قاسم پور روز چهارشنبه درنشست ستاد انتخابات کرج افزود:  داوطلبان مجلس باید  پایبند به قوانین باشند و اولین گام ورود به خانه ملت رعایت قوانین و مقررات است که باید مدنظر نامزدها در پروسه تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد.

وی  گفت: با تلاش مجریان انتخاباتی استان البرز ، وزارت کشور و در کنار آن تعامل و همکاری خوبی که با هیات نظارت بر انتخابات ایجاد شده  اقدامات مربوط به انتخابات در یک فضای همدلی و وفاق بر اساس جدول زمان بندی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام نامزدها رصد و به مراجع قانونی از جمله دادستانی اعلام می‌شود ، تذکرات لازم به برخی از نامزدهای  انتخاباتی به دلیل تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی داده شده و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شده است.

کرج دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه برگزارمی شود دارای ۲ کرسی نمایندگی است.

طبق آخرین گزارش های رسمی از حوزه های انتخابیه استان البرز از مجموع ۳۷۹ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در این استان صلاحیت ۱۲۴ نفر تائید شد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر و ۶ شهرستان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

این استان دارای حوزه انتخابیه شامل کرج ، اشتهارد و فردیس  با ۲ کرسی و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان با یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا تبلیغات خانه ملت رعایت قوانین و مقررات فضای مجازی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر