Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر کوثری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع این تعداد شعبه اخذ رای ٢٠۶ شعبه ثابت و ٢۴٧ شعبه سیار است. 

وی بیان کرد: بیش‌از ٩ هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه ایرانشهر بر عهده دارند.

فرماندار ایرانشهر تاکید کرد: تمامی امکانات و تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی‌طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسوولان اجرایی انتخابات است و در این راستا باید تمام دست‌اندرکاران انتخابات به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

کوثری گفت: از نظر خودرو، امکانات اداری، نیروی فنی و کارمندان ادارات در حوزه انتخابیه ایرانشهر کاملا آماده هستیم تا در دوم اسفند بار دیگر با مشارکت مردم در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بیفزاییم.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار- میلک واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات ایران اسلامی خودرو سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه ایرانشهر برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد

مهدی دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به مرحله دوم کشیده شد.

وی افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گنبد کاووس در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در مرحله نخست با ۲۰ درصد افزایش مشغول به فعالیت شد، گفت: برای این دوره از انتخابات ۲۳۰ شعب در شهرستان گنبد کاووس فعال خواهد شد که از این تعداد ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبد و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای داشلی برون در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: از این تعداد ۱۰۱ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۱۲۹ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

دهرویه از فعالیت ۶۲ شعبه به صورت سیار و ۱۶۸ شعبه به صورت ثابت در روز انتخابات ۲۱ اردیبهشت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

وی افزود: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

از دوازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۶ مرحله انتخابات به دور دوم کشیده شد.

کد خبر 6092638

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج