Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@01:00:11 GMT

اجرای ۴ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در مساجد البرز

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۱۴۶۵

اجرای ۴ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در مساجد البرز

گروه فرهنگی ــ ۴ هزار ویژه‌برنامه در مساجد البرز به مناسبت دهه فجر از سوی کارگروه کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به اجرای 4 هزار برنامه همزمان با دهه فجر در مساجد استان اشاره کرد و گفت: مراسم شعر انقلاب، ویژه‌برنامه چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، نمایشگاه انقلاب در حوزه مقاومت انقلابی مردم مظلوم یمن و فلسطین، دیدار با خانواد شاهد انقلابی، اجرای مسابقات فوتسال کانون‌های مساجد، طرح کتابخوانی شنبه‌ها با کتاب، رونمایی از کتاب و بخش ویژه نمایشگاه مدرسه انقلاب با عنوان هویت بانوی مسلمان و جاهلیت مدرن و الگوی سوم زن از برنامه‌های شاخصی است که در کانون‌های مساجد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چاپ بروشور و نشریه امام، محبوب دل‌ها و گرامیداشت نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، بزرگداشت مقام حضرت زهرا(س)، طرح تحکیم بنیان خانواده، نشست روشنگری انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی، جشن انقلاب با نوای قرآن درسنگر مساجد، پیوند مدرسه و مسجد از دیگر برنامه‌های تدارک دیده برای این ایام است.

این مسئول بیان کرد: اجرای طرح ملی امین‌الاسرار و گرامیداشت، برگزاری مسابقه فرهنگی یاران انقلاب، طرح تلاوت نور در کانون‌های مساجد، برنامه چله انقلاب مسجدی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی، اجرای گروه سرود در ۴۰ کانون روستایی و شهری، دوره آموزشی هر مسجد یک خبرنگار، شرکت بچه‌های مسجدی در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی گفت: به مناسبت چهل و یک سالگی انقلاب از ۴۱ غنچه انقلابی تجلیل می‌شود و جشنواره مجازی کودکان فهما با محوریت خوشنویسی، قصه‌گویی، نمایش، نقاشی، سرود، شعر، نقالی و پرده‌خوانی نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی شکری کانون مساجد دهه فجر مساجد شعر انقلاب قرآن کانون های مساجد مساجد البرز ویژه برنامه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان