Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:49:09 GMT

فیلم ها هنوز مخاطب را جذب نکردند فرش قرمزها در راه

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۱۶۳۹

فیلم ها هنوز مخاطب را جذب نکردند فرش قرمزها در راه

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: پس از اینکه در روز نخست جشنواره دست کم ۱۰ نوبت فیلم نمایش داده شد، اما بیشترین مخاطب را فیلم‌های «روز بلوا» و «سه کام حبس» به خود دیدند و بقیه فیلم‌ها چندان چنگی به دل مخاطبان نزدند.

به گفته مسئولان برگزاری جشنواره در مجموعه سینماهای هنر شهر آفتاب، فیلم‌های یادشده از آنجایی در جلب مخاطب موفق بودند که شناخت بیشتری از آنان میان مردم دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین فیلم «سینما شهرقصه» نیز در تالار حافظ مورد استقبال قرار گرفت و برخلاف فیلم «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی که چندان موفقیتی در ارتباط با مخاطب نداشت، آخرین ساخته کیوان علی محمدی در جلب نظر تماشاگران شیرازی موفق ظاهر شد.

این فیلم به دلیل پرداخت داستان‌هایی در دل هم، فیلم در فیلم و موضوع قرار دادن دوره‌ای پرتنش در سینمای ایران به ته مایه‌های طنز قصه‌ای را روایت می‌کند که سرگذشت سینمای ایران به آن گره خورده است.

در ادامه اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در شیراز که در ۵ سالن انجام می‌گیرد، چهارشنبه نیز فیلم‌های شنای پروانه، پوست، کاتی و ستاره، آتابای، مغزاستخوان، روز بلوا و عامه پسند در جدول نمایش نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز قرار دارد و پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه تعارض، دوزیست، خوب، بد، جلف ۲ و خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی به فهرست فیلم‌ها افزوده می‌شوند.

این در حالیست که در روزهای آینده مجموعه سینماهای هنرشهر آفتاب با مراسم فرش قرمز به استقبال عوامل فیلم‌های آتابای و شنای پروانه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز ۲۲ عنوان اثر سینمایی اکران می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا پوست جدول جشنواره فیلم فجر سینمای ایران فرش انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • هشدار! به خط قرمز نزدیک می‌شوید
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است