Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه برگزار می‌شود تا پرونده دور گروهی این مسابقات بسته شود. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست و چهارم و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه برگزار می‌شود و پرونده دور نخست این رقابت‌ها بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، مس رفسنجان، حفاری اهواز و سایپا تهران صعود خود به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها را قطعی کرده‌اند و در هفته پایانی به دنبال تعیین جایگاه خود در جدول رده‌بندی هستند.

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که با 53 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس رفسنجان در صدر جدول رده‌بندی ایستاده در هفته پایانی رقابت‌ها مهمان حفاری اهواز تیم 52 امتیازی و رده سومی لیگ برتر است.

مس رفسنجان نیز که با 53 امتیاز روی پله دوم جدول رده‌بندی ایستاده است به دیدار تیم هفتم جدول ره‌بندی یعنی دختران کویر مس کرمان می‌رود. سایپای 50 امتیازی و رده چهارمی هم مهمان تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان است که با 4 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

اما تیم نامی‌نو اصفهان که عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان را یدک می‌کشید در نهایت موفق به قرار گرفتن در جمع 4 تیم ابتدای جدول و صعود به مرحله پلی‌آف نشد.

نامی‌نو 44 امتیازی و رده پنجمی در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف تیم ششم جدول یعنی پالایش نفت آبادان می‌رود. نتیجه این دیدار تأثیری در معادلات بالا و پایین جدول ندارد.

در پایان مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم نخست جدول رده‌بندی در مرحله پلی‌آف به مصاف تیم چهارم جدول خواهد رفت و تیم دوم جدول نیز با تیم سوم رو‌به‌رو می‌شود.

سفر تیم ملی فوتسال بانوان روسیه به ایران لغو شداصفهان| هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتسال بانوان؛ مدعیان پیروز شدندلیگ برتر فوتسال بانوان| تثبیت صدرنشینی هیئت خراسان رضوی به لطف تفاضل گل بهتر

برنامه دیدارهای هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان به این شرح است:

جمعه 18 بهمن ماه، ساعت 11

ملی حفاری ایران - هیئت فوتبال خراسان رضوی

دختران کویر مس کرمان - مس رفسنجان

هیئت فوتبال شهرستان اصفهان - سایپا تهران

پالایش نفت آبادان - نامی‌نو اصفهان

شهروند ساری - رهیاب تهران

پارس آرا شیراز - پویندگان فجر شیراز

انتهای پیام/165/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت فوتبال خراسان رضوی لیگ برتر فوتسال بانوان پایانی لیگ برتر تیم هیئت فوتبال هفته پایانی جدول رده بندی امتیازی و رده مرحله پلی آف مس رفسنجان هفته بیست رقابت ها نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش

برنامه کامل بازیهای هفته ۲۶ فوتبال لیگ برتر ایران را در رادیو ایمنا بشنوید.

کد خبر 751085

دیگر خبرها

  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • لیگ‌یک / تیم رجب‌زاده فقط به دنبال لیگ برتر
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید