Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:24:00 GMT

اختتامیه جام پهلوان نامجو در گیلان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۲۰۷۷

اختتامیه جام پهلوان نامجو در گیلان به روایت تصویر

پنجمین دوره مسابقات جام پهلوان نامجو در رشت با قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری ایران به پایان رسید. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، پنجمین دوره مسابقات جام فجر یادواره جهان پهلوان محمود نامجو شامگاه سه‌شنبه در سالن 6 هزار نفره شهدای رشت با قهرمانی ایران خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات تیم ملی وزنه‌برداری ایران با مجموع 448 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد و تیم ملی وزنه‌برداری عراق با 245 امتیاز و اندونزی با مجموع 241 امتیاز در رتبه سوم تیمی قرار گرفتند.

اتفاقات سومین روز برگزاری «جام پهلوان نامجو» در رشت چه بود؟مسابقات بین‌المللی «جام پهلوان نامجو» با قهرمانی ایران پایان یافتدومین روز «جام جهان پهلوان نامجو» در گیلان چگونه گذشت؟

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری جام پهلوان نامجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند