Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان متقاضیان طرح اقدام ملی که پیامک دریافت کرده‌اند از امروز با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مدارک خود را تکمیل و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

به گزارش برنا از قزوین ،مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره تکمیل ثبت نام واجدان شرایط طرح ملی مسکن از امروز افزود: متقاضیانی که پیامک دریافت کرده‌اند از امروز می توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مدارک خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک قدم افزود: متقاضیانی هم که برای تکمیل مدارک در تاریخ ۱۴ بهمن ماه پیامکی، دریافت نکرده‌اند، اگر اعتراضی دارند می‌توانند از اول تا ۱۰ اسفندماه با مراجعه به سامانه از چگونگی پیگیری اعتراض کسب اطلاع کنند.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای ۹ شهر استان قزوین از جمله آبیک، اسفرورین، اقبالیه، الوند، بویین‌زهرا، خرمدشت، تاکستان و محمودآباد و قزوین در نظر گرفته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد حضور یافت.

در این گفتگو ۱۸ نفر از شهروندان استان مسائل و مشکلات خود در حوزه‌ها و موضوعات مربوطه از جمله انتقال محل خدمت، وام خوداشتغالی، تسهیلات بانکی، موافقت اصولی، خدمات شهری، مجوز ساخت و ساز، طرح اقدام ملی مسکن، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی شهرهاو طرح و پیشنهادات در حوزه احیای دریاچه ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی مطرح و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی نیز دستور بررسی، پیگیری و اقدام سریع به دستگاه‌های متولی را صادر نمود.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد