Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه قوای مسلح در مبارزه با اشرار و ضدانقلاب اتحاد دارند گفت: در طول این سال‌ها حتی یک مورد تمرد در برخورد با اشرار و ضدانقلاب نداشتیم. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ دوم عزیزالله ملکی صبح امروز در مراسم تجدید میثاق نیروهای مسلح استان گیلان با نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار داشت: تشییع پیکر سردار سلیمانی مانند معجزه بود و این قضیه بیانگر آن است که مردم کسی را که دوست دارند فراموش نمی‌کنند و راز عشق مردم به سردار سلیمانی نیز ولایتمداری او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به 41 سالگی انقلاب و اینکه نیروی انتظامی کشور چندین هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت: نیروی انتظامی به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدان فی سبیل‌الله هستند و از سال گذشته تاکنون ایشان در سخنرانی‌های خود 3 مرتبه فرمودند که از کار ما راضی هستند و در طول این سال‌ها نیز این نهاد در عرصه‌های علمی و فناوری گام‌های خوبی برداشته است.

وی با بیان اینکه جای شکر است که نیروی انتظامی توانسته اعتماد مردم را به خود جلب کند و رشد و بالندگی در این نهاد کاملاً مشهود است تصریح کرد: در طول این سال‌ها حتی یک مورد تمرد در برخورد با اشرار و ضد انقلاب نداشتیم و تمام آشوب‌ها و فتنه‌ها را جمع کردیم و خوشحالم جایی کار می‌کنم که باب شهادت در آن باز است. 

نماینده مردم اراک در مجلس: ولایتمداری و روحیه شهادت‌طلبی وجه تمایز قوای مسلح ایران و دنیا استمرکزی| تقویت سپاه پاسداران و قوای مسلح سبب اقتدار کشور می‌شودفرمانده دوران مقدس در کردستان: پشتیبانی آحاد مردم از قوای مسلح عامل تداوم انقلاب اسلامی است

ملکی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی گیلان با سایر نیروهای مسلح این استان اتحاد و همکاری خوبی دارد ابراز داشت: محور کار در استان گیلان نماینده ولی‌فقیه است و همه ما سرباز و گوش به فرمان ولایت هستیم و امیدوارم که در این راه عاقبت به‌خیر شده و به شهادت برسیم.

به گزارش تسنیم در پایان این مراسم نیروهای مسلح استان گیلان با قرائت میثاق نامه‌ای با نماینده ولی‌فقیه در گیلان تجدیدپیمان کردند.

در بخشی از این میثاق‌نامه آمده است: پیوسته در آمادگی برای جهاد بکوشیم و هرگز با طاغوت‌ها و جهانخواران سازش نکنیم و با آگاهی و بصیرت روز افزون پرده‌های تزویر را کنار بزنیم و لحظه‌ای از مسیر ولایت جدا نشویم.

همچنین در این میثاق‌نامه ذکر شده است: ضمن محکومیت اقدام بزدلانه دولت تروریست آمریکا در ترور «سردار سلیمانی» تا آخرین نفس و قطره خون برای اعتلای کلمه الله بایستیم و لحظه‌ای از اندیشه انتقام خون این شهید سرافراز و همه شهیدان اسلام غافل نشویم و شهادت را قله افتخار بدانیم.

نیروهای مسلح استان گیلان عهد بستند که در خودسازی و تقویت ایمان خود و گسترش قانون خدا در جهان بکوشند و تا زمانی که گلبانگ رفیع «لا اله الا الله» و «محمد رسول‌الله» بر تمام جهان طنین نیفکند دست از مبارزه با شرک، کفر و نفاق برندارند.

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مسلح استان گیلان فرمانده انتظامی گیلان اشرار و ضدانقلاب نیروی انتظامی نماینده ولی فقیه طول این سال ها انتظامی گیلان سردار سلیمانی میثاق نامه قوای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند