Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین روز جشنواره فیلم فجر با رونمایی از فیلم‌های بلند داستانی «مغز استخوان»، «روز بلوا»، «خوب بد جلف 2: ارتش سری»، فیلم مستند «عالیجناب» و فیلم کوتاه «عزیز» همراه است. مغز استخوان و روز بلوا فیلم‌هایی هستند که توجه عمومی را به خود جلب کرده‌اند و به واسطه کارگردانان و مضامین‌شان مورد توجه هستند؛ اما اتفاق مهم روز، نامه معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی مبنی بر بلامانع اعلام شدن نمایش فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» برای اهالی رسانه در جشنواره فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»؛ جشنواره فجر سی و هشتم از شنبه دوازده آغاز شد تا بیست و دوم بهمن با نمایش و داوری 28 فیلم بلند داستانی در دو بخش اصلی و نگاه نو، ده فیلم کوتاه داستانی و ده مستند همراه خواهد بود. همچون چند دوره پیشین، سینمای خبرنگاران سینمایی و منتقدین فیلم، سینماملت تعیین شده است. در این دوره با کاهش خبرنگاران غیرفعال یا غیرمرتبط، عوامل فیلم ها در کنار اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت حضور دارند و میهمانان و هنرمندان در پردیس سینمایی چارسو به دیدن فیلم‌ها خواهند نشست.

اگر جزو تماشاگران جشنواره در سینماهای مردمی هستید، راهنمای کامل فیلم‌ها جشنواره را مشتمل بر مشخصات تمامی فیلم‌ها از اینجا می‌توانید ببینید.

پنجمین روز جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی دستیار پیشیت اصغر فرهادی، «روز بلوا» اثر بهروز شعیبی، «خوب بد جلف 2: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم خانی، فیلم مستند «عالیجناب» به کارگردانی سجاد ایمانی و فیلم کوتاه «عزیز» اثر سیدمهدی موسوی برزکی همراه است.

 

مغز استخوان


کارگردان: حمیدرضا قربانی
تهیه‌کننده: حسین پورمحمدی
نویسنده: علی زرنگار
بازیگران: بابک حمیدیان، جواد عزتی، بهروز شعیبی، پریناز ایزدیار، نوید پور فرج
فیلمبردار: مرتضی قيدی
تدوین گر: هایده صفی‌یاری
خلاصه داستان: الان مسئله‌ی شما چیه؟! می‌خواین بگین قانونی نیست؟! یعنی اینجا همه‌چی همیشه قانونی اتفاق می‌افته؟! هممون درستیم؟! هیچکی هیچ غلطی نکرده تا حالا؟! 

 

 

روز بلوا


کارگردان: بهروز شعیبی
تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان
نویسنده: بهروز شعیبی
بازیگران: بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند 
فیلمبردار: امین جعفری
تدوین گر: فرزاد هوتهم
خلاصه داستان: عماد، استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است که ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

 

 

خوب، بد، جلف 2: ارتش سری


کارگردان: پیمان قاسم‌خانی
تهیه‌کننده: محسن چگینی
نویسنده: پیمان قاسم‌خانی
بازیگران: پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش و امیرمهدی ژوله 
فیلمبردار: حسین جلیلی
تدوین گر: میثم مولایی
خلاصه داستان: روایتی از ماجراجویی‌هایی یک فوتبالیست سابق و یک بازیگر درجه دو که از بد حادثه بازیگر سینما شده‌اند

 

عالیجناب


کارگردان: سجاد ایمانی
تهیه‌کننده: رضا دانش‌پژوه، سجاد ایمانی
داستان: روایت زندگی قهرمان ملی بوکس که دچار مشکلی بزرگ شده و در پی حل آن است.

 

عزیز
کارگردان: سیدمهدی موسوی برزکی
تهیه‌کننده: سیدمهدی موسوی برزکی

 

این خبر تا پایان روز پنجم تکمیل می‌شود

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سیدمهدی موسوی اهالی رسانه مغز استخوان جشنواره فجر پیمان قاسم فیلم کوتاه روز بلوا ارتش سری فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد

استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه‌ها و اقدامات یکی از جنجالی‌ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی