Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گیاهی روز چهارشنبه در همایش فرماندهان بسیج شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در اهواز بیان کرد: ادغام شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری باعث یکپارچگی اقدامات می‌شود.
وی افزود: سایر شرکت‌های خدمات‌رسان مانند شرکت گاز ،تلفن و برق به دو دسته تقسیم نشده اند و به نظر می‌رسد اگر ظرفیت موجود در شرکت‌های آب و فاضلاب نیز به صورت یکپارچه جمع شود باعث توسعه بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گیاهی گفت: شرکت آب و فاضلاب کشور دارای ۷۰ هزار نیرو است که ۲۴ هزار نفر آنها به عنوان نیروهای رسمی هستند و مابقی با سایر قراردادها در این عرصه خدمت می کنند.
وی در بخشی دیگر ادامه داد: کشورهایی نظیر روسیه، سوئیس، چین و کره شمالی دارای نیروهای بسیجی هستند اما بی نظیر ترین نوع نیروهای بسیجی در کشور ایران است که هیچ اجباری برای پیوستن به آن وجود ندارد و کاملاً به صورت خودجوش عمل می‌کند.
گیاهی بیان کرد: نیروهای بسیجی عملیاتی نباید منتظر بروز جنگ یا بحران برای کمک باشند بلکه اقدامات برای توسعه نیز بخشی از کار جهادی محسوب می شود.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این همایش به اهمیت بازگشت مسئولان به ارزش های اوایل انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: از اوایل دهه ۷۰ شمسی  از ارزش های انقلاب اسلامی کمی فاصله گرفته ایم که باید به آنها بازگردیم.
حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد افزود: در حال حاضر مهمترین دغدغه جوانان مسئله ازدواج و تشکیل خانواده است آنقدر شرایط برای ازدواج جوانان سخت شده که کمتر به ازدواج فکر می کنند.
وی بیان کزد: مسئولان حتی اگر توان مالی هم داشته باشند باید زندگی ساده را در پیش گیرند تا مردم حسرت زندگی آنها را نخورند.
طرح ادغام یا یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری به گفته مسئولان با هدف یکپارچگی در مدیریت آبِ شرب در دستور کار قرار گرفته است .
مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی مالکیت در سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی تا جایی که با اصول دیگر این فصل مطابق باشد و از محدوده قوانین اسلام خارج نشده و موجب رشد و توسعه اقتصادی کشور شود قطعا مایه زیان جامعه نشود مورد حمایت قانونی جمهوری اسلامی است. تفصیل ضوابط و قلمرو و شرایط هر سه بخش را قانون معین می‌کند.

برچسب‌ها تصفیه خانه آب و فاضلاب اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه آب و فاضلاب اهواز تصفیه خانه آب و فاضلاب اهواز آب و فاضلاب روستایی و شهری شرکت های آب و فاضلاب نیروهای بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه فاضلاب از ۱۱۰۰ کیلومتر شسشوی شبکه فاضلاب شهرها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین خبر داد.

وی تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان را از دیگر خدماتی برشمرد که با هزینه ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

بیرنوندی، در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد و برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکردهای سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه،اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899495

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد