Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:27:20 GMT

بدون هیچ احساس بدی از رئال جدا شدم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۲۷۰۸

بدون هیچ احساس بدی از رئال جدا شدم

متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی، سبک سرمربی گری زیدان و لمپارد را شبیه به هم می داند.

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ که بسیاری از او به عنوان لوکا مودریچ رئال مادرید یاد می کردند، بعد از چند فصل نیمکت نشینی در تابستان 2018 از جمع کهکشانی ها جدا شد تا راه او و رئال خیلی زود از هم جدا شود. ستاره کروات از سال 2018 در لندن و باشگاه چلسی حضور دارد و اکثرا نیز مهره ای ثابت برای آبی های لندن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کواچیچ که اخیرا زیر نظر مربیانی نظیر زین الدین زیدان، مائوریتزیو ساری و حالا فرانک لمپارد کار کرده است، در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " شیوه زیدان و لمپارد در سرمربی گری شباهت زیادی به هم دارد. در واقع بینش آن ها تناسب زیادی با بازی من دارد. کار کردن زیر نظر زیدان فوق العاده بود اما معتقد هستم که من شایسته حضور در سومین فینال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا بودم. مهم ترین دلیل ناراحتی من همین بود اما خب این فوتبال است و من بدون هیچ دلخوری و احساس بدی از رئال جدا شدم."

 

 

 

 

 

کواچیچ در ادامه گفت: " من با نظر ساری به چلسی آمدم اما باید بگویم که لمپارد فوق العاده است. او در واقع همان کاریزمای دوران بازی گری خود را در سرمربی گری نیز حفظ کرده است. تمرین کردن زیر نظر لمپارد یک چالش بزرگ است و فکر می کنم که اوضاع با فصل قبل تفاوت دارد. این مهم ترین تفاوت بین ساری و لمپارد است."

 

 

فرانک لمپارد متئو کواچیچ تیم ملی انگلیس چلسی زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرانک لمپارد متئو کواچیچ تیم ملی انگلیس چلسی زیدان سرمربی رئال مادرید متئو کواچیچ سرمربی گری زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود

سرمربی رم به دفاع از عملکرد ژوزه مورینیو پرداخت و عنوان کرد رم بازیکنان خوبی دارد و حتی بدون او نیز می‌تواند برنده شود.

به گزارش ایسنا،  جدال هفته قبل تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود اما پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند. با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب پیگیری شد و  در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

به گزارش مدیاست، دانیله دروسی، سرمربی رم به برد تیمش مقابل اودینزه واکنش نشان داد و گفت: قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کردم، به شوخی گفتم که نمی‌دانم باید چه کار کنم، هرگز یک بازی بیست دقیقه‌ای را تجربه نکرده بودم. سعی کردیم با ورود الشعراوی کناره‌های تیم را قوی کنیم و در نهایت به گل رسیدیم.

او درباره شادی زیادش بعد از برد رم نیز گفت: من معمولا خونسردتر هستم و متاسفم که اینگونه در اودینه جشن گرفتم. اودینزه همیشه بسیار دوستانه با ما رفتار کرده است و هیچ قصد بدی نداشتم. حالا ما برای یک بازی سخت دیگر آماده خواهیم شد. دیدار با لورکوزن بسیار دشوار است و  بازی کاملاً متفاوتی از امروز خواهد بود اما ما آماده خواهیم بود.

در پایان از دروسی خواسته شد تا عملکرد فعلی خودش را با ژوزه مورینیو در نیم فصل اول مقایسه کند ولی سرمربی جوان رم به انتقاداتی که متوجه مورینیو شده، پاسخ داد. واضح است که ما خیلی خوب کار می‌کنیم و اکنون برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنیم. بچه‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و من صادقانه فکر می‌کنم که تیم امشب با سرمربی قبلی هم می‌توانست برنده شود. آنها حتی بدون من هم برنده می‌شدند.

رم هفته بعد باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به دیدار بایر لورکوزن تیم بدون شکست این فصل فوتبال اروپا برود. در این دیدار سردار آزمون می‌تواند برابر تیم سابقش قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو