Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@03:01:38 GMT

جان باختن ۳ نفر در جاده‌های زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۲۷۵۰

جان باختن ۳ نفر در جاده‌های زنجان

ایسنا/زنجان جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از روز گذشته تاکنون ۳ نفر در اثر حادثه رانندگی جان باختند.

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۹.۳۰ دقیقه صبح امروز در آزاد راه زنجان - تبریز یک دستگاه وانت‌پیکان به علت خواب‌آلودگی راننده، واژگون شده که یک نفر فوتی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: ساعت ۳.۳۰ صبح امروز نیز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو و یک تریلر در آزادراه زنجان - قزوین کیلومتر ۸۵ باند جنوبی به دلیل عدم توجه به جلو راننده سواری، یک نفر جان باخت.

وی افزود: روز گذشته نیز در محور روستایی مهرآباد، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پیکان، یک نفر فوت و یک نفر مجروح شده و علت بروز این حادثه انحراف به چپ اعلام شده است.

عظیمی از رانندگان خواست در مواقعی که جاده‌ها مه‌آلود است، چراغ‌های مه‌شکن را روشن و در صورت وجود مه شدید در مکانی ایمن توقف کرده و پس از مساعد شدن وضعیت جوی حاکم، ادامه مسیر دهند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان خاطرنشان کرد: رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان، فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد سوانح جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزادراه زنجان قزوین زنجان حادثه رانندگی استان زنجان یک دستگاه یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی سه شنبه شب در این شهرستان یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

محمد حسین اسماعیل زاده افزود: به‌دنبال اعلام گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی در جاده گناباد به تربت حیدریه ۲ گروه عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید بر اثر شدت جراحت‌های وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده بود و سه نفر مصدوم شدند.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: سه مصدوم حادثه بعد از مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

 

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است