Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ نوزدهمین قسمت از مجموعه زنده تلویزیونی دستان آسمان با موضوع معرفی امامزادگان، بقاع متبرکه و موقوفات استان البرز از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

علی علی‌اکبری، مدیرروابط عمومی اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، ضمن تبریک آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: نوزدهمین قسمت از مجموعه برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و معرفی موقوفات استان البرز بصورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجموعه تلویزیونی «دستان آسمان» با هماهنگی روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و همکاری صداوسیما تهیه و تولید و به صورت زنده روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۷:۳۰ صبح از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
علی اکبری گفت: در این برنامه به معرفی آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و سکینه خاتون(س) و موقوفه آبرسانی دهقانی و غیاثی پرداخته خواهد شد .
وی با بیان اینکه استان البرز نوزدهمین میزبان برنامه مجموعه دستان آسمان است، افزود: این برنامه با اجرای عبدالرضا امیر احمدی و با حضور استاندارالبرز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و واقفین و خیرین برجسته البرزی در امامزاده طاهر(ع) شهرستان کرج، از شبکه یک سیما بر روی آنتن خواهد رفت .
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: معرفی ابعاد مختلف آثار و برکات وقف و ترویج سنت حسنه وقف از مهم‌ترین اهداف این مجموعه تلویزیونی است.
وی یادآور شد: مجموعه تلویزیونی دستان آسمان به تهیه‌کنندگی علی خانی ابیانه‌ای و کارگردانی مجید فتحی تهیه می‌شود و شهریار مهدوی به‌عنوان مدیر تولید این مجموعه تلویزیونی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی اوقاف برنامه تلویزیونی دستان پاک امامزاده طاهر بقاع متبرکه قرآن مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما نوزدهمین قسمت دستان آسمان استان البرز روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان