Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:56:42 GMT

صدور حکم برای ۷ متهم یک انجمن غیر قانونی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۲۷۸۵

صدور حکم برای ۷ متهم یک انجمن غیر قانونی

به گزارش تابناک به نقل از صداوسیما، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: تشکل انجمن صنفی معلمان در این استان غیر قانونی است. این تشکل با سوء استفاده‌های مالی، مرتکب برخی جرایم امنیتی شده است.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری افزود: این افراد با سوء استفاده مالی به جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان اقدام کردهاند، ولی مبالغ را در این زمینه هزینه نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد این موارد ثابت شده و بررسی‌های لازم صورت گرفته است که متوجه شدیم این مبالغ تصاحب و به نفع شخص استفاده شده است.

وی اظهار کرد: محکومیت قطعی که تاکنون برای این پرونده صادر شده است ۲ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق برای توهین به افراد برای متهم ردیف اول و برای همدستان وی ۶ ماه حبس و شلاق و برای نفر سوم هم به دلیل نداشتن سابقه کیفری، حکم تعلیق تا ۳ سال است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی اضافه کرد: بُعد امنیتی این پرونده نیز ۷ متهم دارد.

به گفته رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تحریک به آشوب، تحصن، تظاهرات و درگیری از طریق فراخوان در فضای مجازی و حتی برنامه‌ریزی برای تسخیر برخی مکان‌های نظامی، به‌دست آوردن سلاح و اقدام مسلحانه، از جمله موارد اتهامی این افراد است.

حجت‌الاسلام جعفری اظهار کرد: تمام اقدامات این افراد رصد شده و قاضی دادگاه انقلاب این رأی‌ها را در مرحله بدوی صادر کرده است، اما هنوز این آرا قطعی نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رئیس کل دادگستری خراسان شمالی انجمن صنفی معلمان محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی لرزید

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز (جمعع) تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • خراسان شمالی لرزید
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری