Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره اعتبارسنجی کسب‌وکارهای نوپا به منظور توسعه کسب‌وکارهای نوپا از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گروه نوآوری و توسعه فناوری ستاد نانو در راستای توسعه کسب‌وکارهای نوپا نسبت به برگزاری دوره اعتبارسنجی کسب‌وکارهای نوپا که محصولی با تائیدیه نانومقیاس آزمایشی دارند، اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ها و شرکت‌هایی که با تولید نمونه اولیه فناورانه، موفق به دریافت تاییدیه نانومقیاس آزمایشی شده‌اند و انگیزه و تمرکز کافی برای توسعه کسب‌وکار مبتنی بر آن فناوری را دارند، با کمک این برنامه می‌توانند مسیر آینده کسب‌وکار خود را شفاف کنند. در این برنامه که با پشتیبانی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف تسریع رشد کسب‌وکارهای نوپای نانویی در مراحل ابتدایی تشکیل آنها برگزار می‌شود، افراد و شرکت‌های فناور توسط مربیان و مشاوران مجرب در زیست‌بوم نوآوری نانو به صورت ساختارمند پشتیبانی می‌شوند.

مهمترین هدف از برگزاری دوره اعتبارسنجی کمک کردن به شرکت‌کنندگان برای بررسی قابلیت تبدیل کردن فناوری خود به یک کسب‌وکار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر است. این دوره در مدت ۳ ماه (۱۲ هفته) به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند به یک تصویر روشن از ظرفیت‌های فناوری و بازار خود برسند تا یک تصمیم کلیدی برای ادامه کار و یا کنار گذاشتن آن بگیرند. در هر هفته، یک روز کامل به بازخورد و بحث به صورت حضوری و آموزش اختصاص دارد و در دیگر روزها، گروه‌های کارآفرین باید با ارتباط با مشتری و یادگیری از آنها، مدل کسب‌وکار خود را طراحی و تکمیل و اعتبارسنجی کنند.

در این مدت، کارآفرینان باید با استفاده از روش‌های آموزش داده شده، مشتریان خود را شناسایی کنند و در یک فرآیند ساختارمند، فعالیت‌های اصلی، مشکلات، و منافع مشتریان را استخراج و تحلیل کنند و علاوه بر آن، قابلیت ارائه یک ارزش قابل توجه به مشتریان را بررسی کنند. این فرآیند ویژگی‌های فناوری‌های سطح بالا را درنظر می‌گیرد و با بهره‌گیری از مربیان متخصص بر روی ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای مشکلات واقعی تمرکز می‌کند.

علاوه بر این، در این دوره تیم‌ها از لحاظ ساختار تیمی توسط مربیان مجرب ارزیابی می‌شوند و راهکار لازم برای بهبود شرایط تیم به فناوران داده می‌شود.

چشم‌انداز این برنامه آن است که در پایان این دوره تیم‌ها با توجه به توانمندی‌ها و نیازهای کسب‌وکاری، با شناخت مدل کسب‌وکار خود قابلیت‌هایی چون جذب سرمایه، ورود به شتابدهنده‌ها، خلق جریان درآمدی و یا افزایش حجم فروش فعلی را داشته باشند.

این دوره صرفا یک دوره آموزشی نیست و در آن تیم‌ها به صورت فعال و مشارکتی مطالبی را فراگرفته و اجرا می‌کنند. در طول این برنامه منتورها کنار تیم‌های شرکت‌کننده قرار دارند و شرکت‌کنندگان را در راستای دستیابی به اهداف خود راهنمایی و همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد نانو کسب وکارهای نوپا کسب وکارهای نوپا توسعه کسب وکار شرکت کنندگان توسعه فناوری کسب وکار خود تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات رادیویی شمالشرق و کارشناس حوزه امواج و ارتباطات رادیویی در ویراستی نوشت: معمولا برای خريد يك گوشی تلفن همراهِ جديد به بِرند، مدل، سيستم عامل، قيمت، امكانات، زيبايی، و غيره از آن توجه می کنیم. اما توصیه بهداشت_الکترومغناطیس این است که برای خرید گوشی تلفن همراه، قبل از هر مشخصه، باید از استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه یا همان SAR اطمینان پیدا کرد.

امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در واکنش به این مطلب با انتشار پستی در پیامرسان ویراستی نوشت: «برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.»

                                         

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • انسولین با کمک فناوری نانو خوراکی می‌شود
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری