Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:15:39 GMT

اجلاس جهانی صدا آذرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۲۹۶۲

اجلاس جهانی صدا آذرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شورای سیاستگذاری هفتمین اجلاس جهانی صدا با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، حسن خجسته معاون اسبق صدا و جمعی از چهره های شاخص علمی در حوزه رسانه برگزار شد.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در این جلسه گفت: هفتمین اجلاس جهانی صدا با هدف گردآوری جدیدترین دستاوردهای علمی درباره رسانه رادیو در ایران و جهان و نیز تبادل نظر با پژوهشگران و صاحب‌نظران و تبادل تجربه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعامل و همکاری با دانشگاه صدا و سیما تصریح کرد: این همکاری در راستای برگزاری کاملا علمی و پژوهشی هفتمین اجلاس جهانی صداست و چگونگی کاربردی شدن مقالات ارسال شده به این اجلاس نیز باید به نحو مطلوبی از طریق دبیرخانه اجلاس صدا بررسی شود. قطعاً یکی از مهمترین مسئله ها کیفیت و ارتقای تولیدات برنامه های رادیویی است و خروجی این اجلاس نیز باید در اختیار برنامه سازان رادیو قرار گیرد.

شاه آبادی گفت: برگزاری جشنواره بین المللی رادیو و اجلاس جهانی صدا از اهمیت بسزایی برخوردار است ولی همزمان باید ارائه تجربیات و دانش ما نیز مورد توجه قرار گیرد چرا که بدنه، عقبه و تجربه‌ای در صدای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که قابل ارائه در سایر کشورها هم هست.

دبیر هفتمین اجلاس جهانی صدا درباره هفتمین اجلاس جهانی صدا، اظهار کرد: صدای جمهوری اسلامی ایران با همکاری بخش رادیویی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه (ABU)، دانشگاه صدا و سیما و نیز مشارکت محققان دیگر دانشگاه های کشور این اجلاس را به صورت علمی- پژوهشی همزمان با هفته پژوهش در آذرماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهند کرد.

 چهارم اردیبهشت ماه ۹۹ زمان اعلام فراخوان هفتمین اجلاس جهانی صدا، چهارم اردیبهشت تا چهارم شهریور ۹۹ زمان دریافت چکیده مقالات، چهارم شهریور تا چهارم آبان ماه ۹۹ زمان دریافت اصل مقالات و چهارم آبان ماه تا چهارم آذرماه ۹۹ داوری مقالات و بیست و پنجم و بیست و ششم آذر ماه ۹۹ نیز برگزاری اجلاس جهانی صدا، خواهد بود.

کد خبر 4845320 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید شاه آبادی معاونت صدا رادیو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر جشنواره موسیقی فجر فیلم مستند برنامه تلویزیونی موسیقی پاپ شبکه پنج سیما تالار وحدت شاه آبادی تا چهارم ۹۹ زمان ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هفتمین نشست مقامات عالی‌رتبه خزر برگزار شد
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود