Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت از آماده باش این پلیس برای برگزاری شهرآورد 91 خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه ی اجرای ششمین مرحله از طرح کاشف، با حضور در جمع خبرنگاران به برگزاری دیدار روز پنج شنبه دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تمهیدات کاملی را برای برگزاری شهرآورد اتخاذ کرده است، چه در داخل ورزشگاه و چه در محیط‌های پیرامونی آن تامین امنیت و مدیریت ترافیک بر عهده نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این زمینه مسئولان ذی ربط همکاری لازم را با پلیس دارند خاطر نشان کرد:‌ پیش بینی کرده‌ایم از ساعاتی قبل از شروع بازی درهای پارکینگ‌ها باز شود . البته توصیه ما به تماشاگران این است که برای حضور در ورزشگاه آزادی از ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند.

به گفته وی، تمهیدات ترافیکی ویژه این دیدار از صبح روز پنج شنبه در اطراف ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس پایتخت از طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال و نیز مدیران و مسئولان هر دو تیم نیز خواست که ضوابط و مقررات را رعایت کرده و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی همچنین از دیدار پلیس با لیدرهای دو تیم خبر داد و گفت:‌ همکاران من در جلسات مشترک با لیدر های دو تیم از آنها خواسته‌اند که ضمن رعایت قوانین احترام و  حرمت طرفین را حفظ کنند که خوشبختانه لیدرها و طرفداران همکاری خوبی با پلیس داشته و در چارچوب ضوابط و مقررات هم فعالیت خواهند کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به آن دسته از طرفداران  دو تیم که ممکن است از شهرهای دیگر از امشب در اطراف ورزشگاه مستقر شوند گفت: در این زمینه نیز   هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و و چندین تیم از پلیس از عصر امروز در اطراف ورزشگاه آزادی و محل استقرار این افراد حضور خواهند یافت.

رحیمی همچنین تاکید کرد که با توجه به فروش الکترونیکی بلیت، افرادی که بلیت این دیدار را به شکل اینترنتی و از طریق سامانه خریداری نکرده‌اند به ورزشگاه مراجعه نکنند چرا که اجازه ورود به این افراد داده  نشده و بلیت‌فروشی در محل نیز صورت نخواهد گرفت.

رحیمی با بیان اینکه خود نیز در ورزشگاه حضور خواهد داشت، گفت: امیدوارم که با همکاری طرفداران و دو تیم دیداری پرشور و در کمال امنیت داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروي انتظامي پرسپولیس استقلال پرسپولیس و استقلال اطراف ورزشگاه ورزشگاه آزادی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین