Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در همایش گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، که با حضور مدیران کل ادارات و مسئولین بسیج استان در دادگستری کل آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را رستاخیز ملت ایران بر علیه استکبار جهانی نامید، افزود: همه ما به عنوان مسئولین نظام اگر این مسئولیت خود را طبق آموزه‌های دینی که داریم به خوبی، به موقع و بی کم و کاست انجام دهیم قطعآ نزد خدا رو سفیدیم که این موضوع بسیار مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری منشوری بر گرفته از چهل سال گذشته و وضعیت حال حاضر وحرکتی برای چهل سال آینده است تا به وضع مطلوب برسیم و ما در طول این چهل سال این آموزه را عملاً دیدیم و هرکجا برای خدا کار و حرکت کردیم خدای متعال برکت داده و ثابت قدممان کرد.

او با اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ملت و امنیت مسلمانان منطقه گفت: سردار می‌گفت اگر خودسازی نداشته باشیم، ولایت پذیر نباشیم و برای خدا کار نکنیم تمام کار عمرمان را ضایع کرده ایم پس باید در مسئولیتمان اول برای خدا، دوم برای مردم کار کنیم که این نیازمند خود سازی است.

سردار خرم افزود: عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم همدیگر هستند که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری آمده است همچنین الزامات تحقق عدالت در گام دوم انقلاب نیز مسائل بسیار مهمی هستند که باید به آن‌ها نیز توجه کنیم تا عدالت در جامعه جاری شود.

خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: باید اولویت کار را بر مسائل فرهنگی بگذارید، یکی از نیاز‌های اساسی در نظام اداری، توجه خاص و ویژه به مسائل فرهنگی است و یکی از معضلاتی که در جامعه مااست، گلایه مندی مردم از کیفیت برخورد با ارباب رجوع است.

او گفت: همکاران ما در خدمت به مردم زحمات و تلاش‌های زیادی می‌کشند، اما متاسفانه گاهآ کیفیت برخورد مناسبی ندارند که باید در جهت رفع آن تلاش کنیم، زیرا بحث تکریم ارباب رجوع توسط ریاست محترم قوه قضاییه تاکید شده است و ما این مسئله را از دیگر سازمان‌ها نیز خواهیم خواست.

او همچنین بر حفظ کرامت انسانی اشاره و آن را ضروری خواند و افزود: مکلف هستیم حتی کرامت متهم را به عنوان یک انسان حفظ کنیم چرا که کرامت انسان‌ها دو نوع ذاتی و اکتسابی است و کرامت ذاتی در خلقت انسان و جزئی از ماهیت اوست که باید حفظ شده و خدشه دار نشود.

خلیل اللهی افزود: ما در وقت اداری در خدمت مردم هستیم، زیرا خادم مردیم و باید پاسخگوی آن‌ها باشیم، باید ناهنجاری‌هایی که در سازمان‌ها وجود دارد به آنهاتوجه کنیم و زمینه را قبل از اینکه جرمی اتفاق بیفتد فراهم کنیم.

همچنین در این مراسم از اثر جدید استاد قره باغی در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه فجر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام دوم انقلاب برای خدا چهل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد