Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۱۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ و پروانه در مدت هفت روز در دو سینمای انقلاب و قدس اردبیل اکران می‌شود و در کنار آن ۵ فیلم بخش کودک و نوجوان برای دانش آموزان به نمایش درمی‌آید.

او افزود: اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما قدس و به دنبال آن در سینما انقلاب آغاز خواهد شد که فیلم‌های مناسب و خوش ساخت برای اردبیل انتخاب شده که امیدواریم با استقبال شهروندان روبه‌رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: قیمت بلیط هر فیلم اکران شده ۱۲ هزار تومان خواهد بود و خبرنگاران روزانه می‌توانند با حضور در سینما قدس و انقلاب در جریان اکران فیلم‌ها و تهیه اخبار و گزارشات مربوطه قرار گیرند.

اسحاقی گفت: برای پنجمین سال متوالی است که ما در سینما‌های اردبیل جشنواره فیلم فجر را به همراه فیلم‌های منتخب اکران می‌کنیم و امیدواریم در گام بعدی در گام بعدی در کنار دو سینمای قدس و انقلاب اردبیل در شهرستان‌ها نیز بتوانیم اکران این فیلم‌ها را شاهد باشیم.

او بیان کرد: اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به مدت ۸ روز اجرا می‌شود که در دو سئانس فیلم‌های منتخب به نمایش درمی‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: امیدواریم روزی را در این استان شاهد باشیم که اکران این فیلم‌ها همراه با حضور منتقدان و فعالان عرصه سینما و همچنین سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی به صورت رقابتی انجام شده و علاقمندان بتوانند از فضای شکل گرفته بهترین استفاده را بکنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر سینما مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم های منتخب اکران فیلم اکران فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

استاندار کردستان از مدیران استانی خواست که به برگزاری اردوهای راهیان نور کمک و همراهی لازم داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کنسولگری دمشق، اظهار داشت: امروز رژیم جعلی صهیونیستی 40 هزار نفر انسان مظلوم را به خاک و خون کشانده‌اند و بی‌آبرویی بزرگی ایجاد کرده‌اند.

وی انجام عملیات وعده صادق را مایه خوشحالی و نقطه عطفی دانست و گفت: آثار این اقدام‌ مبارک بعدها مشخص می‌شود. نظم جهانی در حال یک تحول دیگر است، این نظم با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها شکل نمی‌گیرد بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم خاکریزهای ما نه تنها در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا ایجاد و دنیا با جبهه حق آشنا شود، اینها معجزات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب در همه حوزه‌ها از اقتصادی گرفته تا رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی را بارگذاری و بازنشر دهید، صفحه مجازی بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی نظامی که شعار آزادی بیان را مطرح می‌کند، نشان می‌دهد.

زارعی‌کوشا با اشاره به اهمیت راهیان نور، بر لزوم حمایت و کمک دستگاه‌ها به برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان از تحریم اقتصادی ناامید شده‌اند اما همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردوهای راهیان نور نبود، خیلی عقب‌تر بودیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی هم نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها پول زیاد نمی‌شود که برخی‌ها کم‌کاری می‌کنند.

زارعی‌کوشا با ابراز خرسندی از وجود سردار گشتاسبی در سپاه استان که همه جا ذکر خیرش بر سر زبان‌ها است، یادآور شد: امیدواریم امسال بتوانیم اردوهای راهیان نور را به صورت باشکوه برگزار کنیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند