Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی نسل سلیمانی‌ها در مصلای امام خمینی (ره)، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جلوه‌ای از وحدت کلمه را تجلی بخشیدند و همه مسلمانان عالم اعم از افغانستانی، پاکستانی، عراقی، سوری و بسیاری دیگر آمدند و وحدت کلمه را در سوریه رقم زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر وحدت کلمه ایجاد شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فدوی تاکید کرد: امروز باید از ظرفیت‌هایی که داریم برای مبارزه با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان استفاده و در برابر حملات آن‌ها ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی اظهار داشت: مسلما بالاترین نیاز برای موفقیت همه ما؛ همه مسلمانان و همه کسانی که در جغرافیای جبهه مقاومت قرار دارند؛ وجود افراد شایسته، باهوش و دارای توانمندی فوق العاده است که در این خطه به بیشترین وجه ممکن وجود دارد؛ یعنی همه آنچه را که خدا باید به ما می داد تا در بالاترین فرازها قرار داشته باشیم، دارید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: باید عزم خود را جزم کنید تا در هر جبهه ای که قرار گرفتید به بالاترین فراز نزدیک شوید. چه جبهه جنگ، چه جبهه دفاع مقدس، مدافعان حرم، جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی باید در بالاترین فراز این جبهه قرار داشته و بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند. این در توان همه جوانانی است که خود را رهرو سلیمانی ها و خود را همچون شهید حسین فهمیده و بهنام محمدی می دانند.  

سردار فدوی با یادآوری اینکه شهید فهمیده و شهید محمدی (از شهدای دانش آموز) الگوی بزرگی برای جوانان کشور هستند، گفت: این دو شهید وارد کلاس بزرگی همچون دفاع مقدس شدند و نام آنها در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

به گفته وی، اگر بر یک روند پایدار باشیم، موفق خواهیم شد و این وعده خداوند است، علاوه بر آن اگر به دستورهای خداوند عمل کنیم، موفقیت از آنِ ما خواهد بود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی موثر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، ادامه داد: سردار سلیمانی با ‌چنان پایداری، به تکالیفش عمل کرد که به صورتی متفاوت از سایر شهدا به این درجه از شهادت رسید و به دیدار حق شتافت.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه مسلمانان و کسانی که در جغرافیای جبهه مقاومت قرار دارند، از بالاترین هوش و توانمندی برخوردارند، اضافه کرد: امروز باید از توانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، برای موفقیت جبهه مقاومت استفاده کنیم.

وی اظهار داشت:‌ شما دانش آموزان پیرو و رهرو شهیدانی هستید که حضرت امام (ره)، عنوان رهبر برای او قائل شد. حسین فهمیده، شهید دانش آموزی که آن چنان بزرگ شد، عظمت پیدا کرد و بر راه حق رهرو شد که حضرت امام (ره)، عنوان رهبر را به او داد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: مسلما دل های شهید فهمیده و شهید محمدی و بسیاری از عزیزانی که هم سن آنها بودند، تب و تاب عظیمی پیدا کرد که نمی توانستند سر کلاس ها بنشینند و در کلاس بزرگتری با عنوان جبهه های حق علیه باطل، عظمت آفریدند.

سردار فدوی گفت: همه دانش آموزان و عزیزانی که در جبهه حق انقلاب اسلامی بودند و توفیق شهادت پیدا نکردند، اما در قله های دیگر علمی، تکنولوژی و قله های دیگر، بر فراز دنیا نشستند، مسلما اگر به یک روند پایدار باشیم، خداوند خودش ضامن شده که در هر زمینه ای ما را به موفقیت برساند.

وی افزود: اکنون که در نظام اسلامی به سر می بریم، امام حاضر ما امام خامنه ای در جایگاه رهبری قرار دارند، ما را راهنمایی می کنند، اگر بر وظایف و تکالیف خود در انقلاب اسلامی عمل کنیم و به دستورات خداوند پایدار و مصّر باشیم، خداوند به وعده خود عمل کرده و موفقیت را در زمینه های مختلف برای ما فراهم می کند.

همایش نسل سلیمانی ها ویژه دانش آموزان استان تهران امروز با حضور ۳۰ هزار دانش آموز در محل مصلی تهران برگزار شد.

برچسب‌ها علی فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانش آموزان علی فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانش آموزان جانشین فرمانده کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه مسلمانان دانش آموزان جبهه مقاومت سلیمانی ها سردار فدوی قرار دارند وحدت کلمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست، افرادی که در این عملیات شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، چون چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات قرآن کریم را حفظ هستند

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشور‌های متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به فضل الهی با این عملیات ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیسم فرو ریخت، برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیرو‌های مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

وی اضافه کرد: علت ماندگاری نام و یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان مشخص شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت (ع) و تلاش شخص ایشان تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دائم الوضوء بودند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در راس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... اشرافیت داشتند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است